Oala dreapta spate a fost reparata iar la cea de pe stanga unde, aparent era mai putina rugina, se va lasa cu schimbarea ei.
Am ajuns la concluzia ca atat la Impreza Wagon cat si la Forester este vorba de proiectare deficitara, nevoia de rigidizare a oalelor ducand la dublarea ei printr-o tabla profilata (cea vizibila in spatele amortizorului). Problemele sunt urmatoarele:
1. Condens intre cele doua table;
2. Rigidizarea are gauri de aprox 15mm diametru, pe unde intra apa intre table.
Solutii:
1. Reparatie capitala (cazul meu);
2. Preventie; pus mastic pe la toate imbinarile de la exterior, antifonat gros pasajul roata, scos masticul de sus din interior si turnat ulei intre table, apoi pus mastic la loc;
3. Sa nu se scarmene rahatul si sa aveti noroc sa nu iasa amortizorul prin portbagaj
P.S. Simt ca am starnit un val de emotii printre posesorii de vagoane, dar mai bine asa decat Doamne fereste!...ca nu e masina de oras si la toti va place sa va mai tarati prin curbe! Voi reveni cu poze cand voi avea oala noua montata, iar pana atunci ma voi baza pe Muttley, care este mult mai talentat ca mine in tutoriale, in a va prezenta in detaliu metoda de preventie.