Marti seara masina a mancat jar pana la Targoviste unde am gacut popas pana a doua zi dimineata cand trebuia sa fii la Bucuresti.
Dupa ce mi-am terminat tteaba pron Bucuresti, m-am pus pe pe drum catre Ploiesti sa-i ac o vizita lui Mihai.
Pe centura capitalei am observat ca masina agata la schimbatea treptelor pe l 3000rpm.
Surpriza a fost ca in regim de cruise la 140 km/h, in dreptul Snagovului mi s-a aprins martorul de la motor, iar pana la Ploiesti, in acelasi regim de mers (poate chiar mai bland), mi s-a cam dus cam 25% de rezervor!!!
Am ajuns la Mihai, am citit trim-urile si erau foarte mari gen +14, iar knock-urile lipseau.
Eroarea era de amestec sarac de unde am banuit sonda lambda.
Am scris vraciului cate ne-a pus sa verificam daca trage aer fals, dar nu am gasit nimic. Vali nu s-a lasat si a luat la rand log-urile pana a gasit in ultimul niste valori care indicau un afr de 15 cu corectii de 40%! Deci eu aveM 15 afr cu toate ca intra cu 40% mai multa benzina.
Dupa un reset s-a rezolvat incat sa ajung la Brasov fara probleme.
P.S. Marti am pus si interiorul, care a estompat masiv din galagia evacuarii dar si din feeling