Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

PTR

  • 570
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #820 on: November 22, 2017, 12:48:06 PM »
 Crezi ca te ajuta ceva de genul  82203 Meat&Doria sau Vernet AS0041 ? Ai gaura data pentru el ?

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #821 on: November 22, 2017, 16:10:35 PM »
Am gasit un tabel de conversie pentru fitting-uri si 1/8in este echivalent la 9,73mm, deci un M10.

Dpdv al compatibilitatii, trebuie sa functioneze intre 0-5V si sa i se cunoasca scala ca sa poata fi scrisa in ECU sau, ideal, sa aiba scala similara cu cea a IAT-ului din MAF.

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #822 on: November 22, 2017, 16:13:12 PM »
Am verificat variantele date de tine si sunt M12, caz in care trebuie sa umblu la galeria de admisie, ceea ce nu vreau pentru ca fac span.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #823 on: November 22, 2017, 16:58:02 PM »
In folclorul internetului spanul in cantitati mici este tolerat, "il arde si il arunca afara".
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #824 on: November 22, 2017, 17:17:33 PM »
Stiu eu ce dimensiuni de span imi baga burghiul si tarodul pe acolo?  ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #825 on: November 22, 2017, 18:00:26 PM »
Glumea ;)
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #826 on: November 22, 2017, 19:56:32 PM »
 De asta intrebam daca exista deja gaura.. o sa mai caut maine sa vad daca gasesc ceva pe specificatiile date.

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #827 on: November 22, 2017, 20:55:16 PM »
PTR, multumesc mult!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #828 on: November 22, 2017, 22:32:06 PM »
Am pus paturica.
Nu ma intrebati cat m-am chinuit cu arculetele fara sa dau turbina jos.
Impresii:
-am ales cel mai mic model din gama si tot e larga; turbo mai mic am vazut doar la Smart;
-am loc sa pun si scutul de tabla;
-tija de la wastegate nu atinge; intamplator acolo blanket-ul a facut o cuta spre interior care ma avantajeaza;
-scutul il voi pune mai incolo dupa ce ma lamuresc ca sta bine.


« Last Edit: December 31, 2017, 10:16:49 AM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Forester

  • 3134
  • The other right!
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #829 on: November 22, 2017, 22:43:49 PM »
Parca am mai pus intrebarea asta dar nu mai stiu ce raspuns am primit: bun, paturica tine mai racoare pentru restul compartimentului motor, dar turbina, turbina ce zice? Nu se incinge de o ia dracii acolo cu plapumioara? N-are si ea neste probleme de genul? Se mai raceste cu uleiul probabil, dar suficient?
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #830 on: November 22, 2017, 22:50:20 PM »
Este ideal pentru partea calda a turbinei sa nu degaje caldura ci sa o retina, deoarece o temperatura mai mare a gazelor inseamna o viteza mai mare de curgere a fluidului.
In ceea ce priveste ungerea si racirea, patura nu sta pe racorduri, iar aceste lichide sunt racite de radiatoarele aferente.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #831 on: November 22, 2017, 23:36:56 PM »
Eu inteleg intrebarea si mi se pare valida.
D-aia nu faci tot A2-ul blana cu cat duce masina, d-aia ai cooldown pe circuit, d-aia ne agitam toti p-aici cu uleiuri bune (credem noi).
Si ia-o pe partea cealalta... Cat costa un turbo de genul sau reparatia lui, cat costa un knock sanatos generat de heat soak care-ti imprastie motorul?
WRX SW 2002

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #832 on: November 22, 2017, 23:50:42 PM »
Eu nu vad sa fie afectate ungerea si racirea incat sa se uzeze prematur morisca. Vom vedea, dar la mine nu se va putea trage o concluzie deoarece are 210k si e originala...deci nu stiu cat ar mai tine oricum, cu toate ca nu papa gram de ulei.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #833 on: November 23, 2017, 09:57:54 AM »
Totusi, subaru a prevazut in hood scoop o directionare a aerului catre turbo. Deci intrebarea lui Forester este oarecum valida.
Dar Muttley zice bine acolo. Turbo e pentru sprint, nu pentru cruise.

Forester

  • 3134
  • The other right!
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #834 on: November 23, 2017, 10:09:13 AM »
As mai avea o mica curiozitate: paturica asta nu cred ca rupe la buzunar, mai ales in serie mare - de ce nu a pus-o subaru?
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #835 on: November 23, 2017, 10:09:49 AM »
Te contrazic cu directionarea aerului prin scoop. Chiar studiez problema ca ma doare si am constatat ca aer rece vine doar spre IC, ghidat de "tabla" de sub scoop.
In ceea ce priveste turbina, in undertray exista niste gaurele (fara ghidaj al aerului rece spre ea) pentru ca aerul cald din turbo sa se degaje spre exterior.

Si oricum mi se pare aiurea sa dam cu aer rece pe melc.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #836 on: November 23, 2017, 10:11:13 AM »
As mai avea o mica curiozitate: paturica asta nu cred ca rupe la buzunar, mai ales in serie mare - de ce nu a pus-o subaru?

Pentru ca nu era nevoie  ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

raduprint01

  • 31
  • 1997 gc8 gt
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #838 on: November 23, 2017, 17:17:33 PM »
doar o remarca personala: nu cred ca este o problema sa mergi pe autostrada in boost, atata timp cat ai perioada de cool down dupa; chiar scrie asta pe usa la mine, sunt convins ca pe undeva si pe la voi. Si ale noastre, si multe alte masini cu motoare turbo merg pe autostrada, si chiar daca suntem cu totii cuminti si mergem 140, este boost deja acolo. Si ma gandesc aici la drumuri de 1000-1500 de km, cand mergi de nevoie nu doar de fun :)

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #839 on: November 23, 2017, 17:55:13 PM »
Cred ca s-a referit la accelerari si franari si/sau mers cu 250...
Daca mergi la 4000rpm constant nu are nimic, cu toate ca e in boost continuu.

Oricum pe mine ma intereseaza sa imi mearga bine si  in regim fortat (tocmai am gasit azi un platou betonat de 50x50m, ideal pentru a invata sa derapez cand vine zapada) de aceea voi aprofunda problema pana gasesc solutia.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon