Ieri am bagat un Cluj, ca andea79 sa definitiveze proiectul meu.
A fost destul de trist drumul pana acolo, mai ales ca a trebuit sa ma dau prin Padurea Bogatii pana in 3000 de ture
La 13 ne-am apucat de treaba.
Dupa o inspectie vizuala a motorului, maestrul a inceput cu o citire apoi a urcat rapid Carberry cu doua harti, dar nu cu target boost-urile finale, incat sa vedem un pic cum sta treaba.
Si am inceput cu incercarile pe centura si cam in doua ore, din aproape in aproape am cam scos tot ce poate configuratia actuala, si anume un 15.5 psi pe primaharta si un 17.5 pai cand e frig afara si apas dezaburirea.
Initial au fost niste knock-uri, dar provocate intentionat prin sarcina 100% la 2000rpm in trepte superioare. Au fost corectate rapid.
Eu am fost cel care a tinut laptopul, asa ca pana sa plec din Cluj nu am avut nicio idee de cum trage masina din postura de sofer iar surpriza a foat enorma!!! Pana la Sighisoara am vorbit singur
Ajuns in Brasov (cu rezervorul gol) am alimentat si am inceput prosteala.
Am suit in dreapta un prieten si i-am aratat ca mi-am luat alta masina, asta pe prima harta. Dupa ce am incins-o bine, am dat si pe harta de 17.5 psi si surpriza: cel clipocea, knock-knock.
Nu avea ce sa se modifice, asa ca eu m-am gandit ca e de la benzina, dar Vali spune ca e din cauza intercooler-ului incins prea tare. Perfect plauzibil!
Pot spune ca e alta masina! Mii de multumiri vraciului de la Cluj!
Si o poza dichisita:
P.S. Azi montez si restul interiorului.