Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #780 on: October 06, 2017, 14:29:22 PM »
Perfectiune:

« Last Edit: December 31, 2017, 10:10:39 AM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4037
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #781 on: October 06, 2017, 15:38:31 PM »
da..s-ar zice ca e ok sonda

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #782 on: October 06, 2017, 18:11:00 PM »
;D ;D ;D
Sa aduca careva si farasul sa adune 5mt urile care se imprastie!

Puneti magnet pe bara din spate si se rezolva :)

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #783 on: October 06, 2017, 18:24:53 PM »
 ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #784 on: October 11, 2017, 21:04:32 PM »
Dupa atata pauza si atatea reparatii, coaja a devenit masina mea de zi cu zi.
Fac cam 200-300km pe saptamana de oras combinat cu un procent mic de centura asa ca vin cu urmatoarele impresii:
-tehnic e beton (cu exceptia tampoanelor motor, cutie pe care vreau sa le schimb la anul impreuna cu toata bucsaraia);
-surprinzator dar mi se pare confortabila si nu ma refer la suspensie ci la binele pe care mi-l face la psihic cand o conduc;
-consum am cam 14-14.5% in conditiile mai sus mentionate si fara pasageri sau incarcatura;
-"dezaburirea" nu o folosesc deloc si ma gandeam ca harta default sa o fac mai lejera, ca sa apas mai des butonul  ;D.

P.S. Am desfacut capitonajul in portbagaj ca sa vad cum se comporta si am constatat ca pe partea dreapta imi intra apa pe la buson, atunci cand spal cu presiune. Inca lucrez la remedierea problemei si voi reveni cu detalii cand am un rezultat favorabil.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #785 on: October 12, 2017, 06:10:35 AM »
Trapa de carburant da in pasajul de roata...  :o

Doar daca ai mastic discontinuu si da, speli interiorul. Easy fix. Spor!
« Last Edit: October 12, 2017, 06:59:08 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #786 on: October 12, 2017, 09:40:25 AM »
N-are nicio treaba cu masticul acolo (cel putin la mine, pentru ca nu s-a umblat la inbinarea dintre aripa exterioara si cea interioara). Este vorba de etansarea carcasei de plastic, pe aripa exterioara si pe gatul de umplere al rezervorului, respectiv etansarea gatului de umplere pe pasajul rotii. Dar la cat de slab picura la mine, eu cred ca imi intra pe la mecanismul de deschidere (ori nu mai etanseaza, ori e vreo garnitura pierduta, ori vreun capacel...dar nu am reperat nimc pe schemele fabricantului).
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #787 on: October 12, 2017, 09:42:38 AM »
Trapa de carburant da in pasajul de roata...  :o


Obligatoriu trece prin pasajul de roata pentru ca are mecanism de actionare din interior si furtun de scurgere care iese prin lateral in fusta.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #788 on: October 18, 2017, 18:56:22 PM »
Pe la inceputul verii fluturam pe aici un burduf de planetara fata, spre exterior, pe care il luasem preventiv pentru ca ma asteptam sa crape cel de pe dreapta...si bineinteles ca mi-a crapat! Din lipsa de timp si fiind sub imperiul unei raceli molesitoare, am preferat sa fac treaba asta la Autokino (multumesc pentru strecurarea de urgenta in agenda voastra). Odata demontata planetara, l-am schimbat si pe cel dinspre cutie.

Daca tot am ridicat masina, s-au schimbat rapid si bieletele antiruliu de pe fata cu cele vechi ale lui Muttley ( sper ca la anu' sa pun totul poliuretan&co, asa ca multumesc, Muttley pentru donatie!).

Masina arata perfect pe burta si ma imbie in a-i alege viitoarele culori pentru bratele suspensiei (ma gandesc la un bleu-bombona).



P.S. Referitor la infiltratiile din portbagaj, totul s-a rezolvat cu silicon pe la toate gaurelele dintre ornamentul de plastic si restul componentelor de sub capacul busonului de benzina.
« Last Edit: December 31, 2017, 10:12:37 AM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #789 on: November 10, 2017, 16:33:37 PM »
Lichide ✔️
Presiune roti ✔️
Learning table ✔️
Casca ✔️
Extinctor ✔️
Trusa scule ✔️
Bidon ulei ✔️
Laptop ✔️

Ne vedem maine la Adancata!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #790 on: November 10, 2017, 17:19:02 PM »
Sa nu va dati pana iau foc rotile si cand ajungem si noi sa ziceti ca nu mai intrati. Am inteles ca vreti sa fiti acolo la deschidere.

Sa ne vedem cu bine.

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #791 on: November 10, 2017, 18:13:58 PM »
Nu cred ca bag mai mult de o sexiune, deci eu astept toata gruparea.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #792 on: November 10, 2017, 20:48:24 PM »
Cool!
Drum bun maine! Somn usor la noapte!

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #793 on: November 10, 2017, 22:26:41 PM »
La fel! Mersi!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #794 on: November 12, 2017, 08:41:07 AM »
Ieri pe la Trackday m-am bucurat, dar mai mult pentru altii  ;D Insa, dupa cum spuneam si in alt topic, macar am vazut ce trebuie sa mai fac la ea.

Treaba a stat in felul urmator: dupa ce m-a dat Mihai "Perlatu din Bulgaria" o tura cu a lui masina (si am ras ca ii taia gazul) mi-am facut curaj sa intru si eu; surpriza a fost ca dupa aproape doua ture de tinut blana in treptele 2 si 3 sa am intreruperi mai brutale ca la perlata.

Am iesit ca nu mai era de stat...
Laptopul zicea ca totul e bine prin tabel, erori nu erau, furtunasele erau intregi, asa ca eu ma gandeam la heat soak, dar baietii erau sceptici si ma cam pusesera pe ganduri  :D

In drum spre casa am facut cateva log-uri pana s-a manifestat ( tot asa, dupa pedale la greu dar avand in vedere ca regimul era mult mai putin sever, taia gazul scurt si foarte rar). Am trimis log-urile la vraci, eu suspectand un overboost.
Overboost nu era pentru ca wastegate duty cycle ar fi trebuit sa fie 0 in acel moment cand mie imi scade turatia si sarcina e 100%.
Vali a dedus ca maf, care masoara temperatura la intrare in compartimentul motor, citeste un aer rece (s-a racit afara) si ecu mareste avansul, iar in regim de trepte 2-3 blana, sub capota se face cald rau, temperatura aerului care urmeaza sa intre in motor fiind mult diferita fata de cea citita.
QED

Vali mi-a pregatit deja rom-ul corectat, problema trebuind sa se rezolve.
Urmeaza sa montez un senzor de temperatura in locul unde venea valva de purjare de la sistemul EVAP pe galeria de admisie si sa il leg la pinii aferenti din mufa MAF.
Ideea e ca trebuie sa gasesc un IAT care sa aiba aceeasi scala ca senzorul de temperatura din MAF.
Ce as mai putea face este sa pun un turbo blanket, dar am primit numai feedback-uri negative ieri de la acest upgrade, gen ca se coace.
Mai exista si carianta fmic, dar am turbo prea mic si oricum, nu rezolva decat partial problema, daca nu pun si alt IAT intr-o zona corecta.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4037
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #795 on: November 12, 2017, 09:02:36 AM »
eu am turbo blanket since forever ... si nu s-a copt inca nimic ...

si cu IAT unde este acum nu ar trebui sa ai probleme, ca temperatura corecta este dupa IC asa este ... dar...

pune varianta ajustata de rom si va fi ok ...
tot ce este in loguri este un knock de -2.11 (echivalentul lui -1.4 de pe restul rom-urilor) grade invatat pe o celula ... si cand treci pe acolo timingul nu mai este smooth si face tzigania ...

din cate tin eu minte adancata 4-5 apuci pe linia dreapta in rest dai si lupta cu 2-3, airflow pt. racire mai greu ... deci ...

LE: iti iei un track day turbo blanket :)
« Last Edit: November 12, 2017, 09:03:28 AM by andea79 »

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #796 on: November 12, 2017, 09:41:13 AM »
Pai incerc cu noul rom sa o chinui pe niste serpentine. Sau pe la 180 km/h ca atunci face.
Prefer fmic decat turbo blanket (problema e ca downpipe-ul nu e cel original cu scuturi pe el si nu cred ca infasurara facuta de mine face mare lucru). Si asa am spool jos si nu cred ca un fmic micut o sa faca lag mare.
Sincer prefger sa nu mai fac nimic hardware pana la primavara pentru ca vreau sa ma bucur de ea pe zapada  ^-^

Intrebarea mea este: softul asta de jdm are alte corectii functie de temperatura fata de ce aveam stock, sau a crescut tare caldura care ajunge la tmic?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #797 on: November 12, 2017, 10:22:48 AM »
eu am turbo blanket since forever ... si nu s-a copt inca nimic ...

ASTA voiam sa aud!  >:(

Pfaizzzzzer, a mea are asa pe parte de racire:
- blanket;
- DP original, captusit de fabricant in scuturi termice in ultimul hal;
- phenolic spacers intre chiulase si admisie;
- captuseala de capota scoasa;
- folie termica pe IC in zonele critice;
- radiator de aluminiu. Desi nu pare sa contribuie, sunt de parere ca un antigel mai rece ajuta sa raceasca chiulasele, uleiul, in genere tot.

Am bolduit ceea ce cred eu ca are contributie mare.

Am avut cateva intreruperi in prima sesiune la trecere din full-off. Si un knock violent intr-a 2-a sesiune, cu taiere de avans si pus in bot. La ce regim draconic e pe circuitul ala, nimicuri  ;)

Nu te apuca de relocat senzori, ce naiba... Nici FMIC nu mi se pare necesar, nu la nivelul asta oricum. Uita-te la masina lui andea, umbla in continuare cu el sus. Mai degraba un TMIC mai mare...

andea, imi amintesc vag ca la primul soft, cand aveam tija aia de WG prea desfacuta, ai fentat-o din ceva temperaturi. Sa nu fie cazul si aici, dunno...
« Last Edit: November 12, 2017, 10:23:31 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #798 on: November 12, 2017, 10:57:07 AM »
Prima data umblam la rom.
Voi reloca senzorul ca este foarte simplu si nu vad cu ce ar incurca si apoi vad ce mai trebuie facut hardware, avand valori clare ale temperarurii direct din galeria de admisie.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #799 on: November 12, 2017, 11:18:54 AM »
Ce voiam sa spun e ca daca trebuia pus senzorul de temperatura in galerie, ar fi facut-o Subaru.
WRX SW 2002