In primul link, cel cu equal length, ai un up-pipe.
In al 3-lea link, cel cu turbo-back:
- ai un up-pipe flexibil - mult mai bun, cel de fabrica e la randu-i flexibil, si nu-i astfel degeaba;
- ai un up-pipe, care de fapt se monteaza inainte de turbo, ceea ce contravine ideii de turbo-back;
- ai un downpipe catted. Un catalizator e o avere, dar tot kitul ala costa mai nimic. Ar trebui sa-ti ridice semne de intrebare dpdv calitate.
Link 1 + 2 = doua up-pipe. Probabil ca galeria equal length obliga la acel up-pipe din kit, iar cel original nu se mai potriveste.
Paturica e ok, o am si eu si-s multumit de forma, de cum s-a montat, de toate.
______________
Ce as face eu:
- da, de acord ca EQL (equal length) e mai eficient, dar pnm, e pacat de sunetul de subaru... Eu n-as renunta la unequal.
- up-pipe de fabrica de-catted, ceea ce de altfel am facut deja. Sunt verificari pe dyno intre up cu catalizator, fara, si up aftermarket de la producator de renume. Rezultatele sunt aceleasi si identice intre decatted si aftermarket. Doar ca cel original e mai bun, pentru ca: elastic, ai fitting pentru sonda EGT, e gratis;
- downpipe catted aftermarket. Catted pentru ca ITP, pentru ca jena fata de mediul inconjurator. Dar unul de calitate totusi... Eu am pus ochii pe
asta, si am sa mi-l iau cu siguranta, dar astept sa mai creasca bani in copaci;
- catbackul nu e asa de important, insa as merge pe ceva cu amortizoare de zgomot cat de cat...
Ce vad ca ai face tu: fara compromisuri de performanta (teoretic) si cu bani putini. E un risc pe care ti-l asumi singur, ma refer la partea de bani putini, ca prima parte suna ok.
________________________
Pe admisie ai deja upgrade pe piesa pe care o consider cea mai restrictiva, turbo inlet. Iti mai trebuie kitul de IC si furtunul dintre filtru si inlet, in alte popoare "afta-MAF". Pentru rezultate "de exceptie", fie un filtru nerestrictiv in cutia originala, fie un CAI (cold air intake), fie un RAM intake. Mai multe nu stiu, nu m-a interesat si n-o sa ma intereseze vreodata subiectul "filtru", cum cel de fabrica sau identic de fabrica e cel mai sanatos.
Exista si solutii buget, de exemplu eliminarea plamanului din aripa dreapta, o chestie imensa si restrictiva, cu rol de decantare a apei si de estompare a zgomotului de admisie. Gratis si fara riscuri cred.
________________________
Unde te mai poti concentra, cum bine ai inceput cu turbo blanket, ar fi reducerea temperaturilor de admisie si din compartimentul motor in general. Phenolic spacers, banda termica peste tot, IC mai mare sau FMIC, gauri in capota (ai nevoie de cineva priceput in lucrul cu carbon...), samd.
PS: vezi ca la downpipe exista 2 optiuni la aftermarket, bellmouth si divorced. Personal mi se pare mai eficient divorced, ca nu se bat cap in cap fluxul principal si cel de wastegate. Dar o fi avand avantaje si ala larg.
PPS: racordurile flexibile la tevaraia asta ieftina de pe ebay sunt de toata jena. Pe afara-s frumoase foc, la interior s-ar putea sa ai obstructii mari. Cum am sugerat si mai sus, cat dai atata face.
PPPS: me dumb, TGV delete musai!