Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #560 on: February 18, 2017, 17:22:32 PM »
si am zis de pompa pentru ca este cunoscuta ca fiind la limita/cu probleme pe modelul asta - si prodrive/ecutek schimba pompa de benzina inca de la stage 1 pentru acest model  ...
teoretic insa ar putea fi si regulatorul de presiune sau furtunul de vacuum/boost ce merge la regulator ...

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #561 on: February 18, 2017, 17:28:38 PM »
o data ce bagi mufa in ea ... mai devreme sau mai tarziu ... tot vei trece on the dark side :)
dar asta nu inseamna ca forta nu poate fi cu tine :)
Trebuie sa stapanesc forta pana la urma!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #562 on: February 18, 2017, 17:30:22 PM »
si am zis de pompa pentru ca este cunoscuta ca fiind la limita/cu probleme pe modelul asta - si prodrive/ecutek schimba pompa de benzina inca de la stage 1 pentru acest model  ...
teoretic insa ar putea fi si regulatorul de presiune sau furtunul de vacuum/boost ce merge la regulator ...


Mi-ai luat-o inainte cu regulatorul. Ma pregateam sa scriu ca degeaba iau o pompa cu presiune mai mare, ca nu va face altceva decat sa impinga in membrana regulatorului si sa dea pe retur, presiunea maxima in rampa ramanand aceeasi.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #563 on: February 18, 2017, 17:33:33 PM »
deci raspuns scurt s-ar reduce timpii de injectie prin combinatia pompa de benzina capabila si target afr de 11-11.2 nu de 9.5-10

As vrea sa ma apropii mai intai de Traget AFR-ul stock, adica sa identific buba si apoi sa-l modific.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #564 on: February 18, 2017, 17:37:15 PM »

da, doar ca daca pompa este obosita nu va realiza presiunea de 43,5psi peste presiunea din galerie pe care o vrea regulatorul...


Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #565 on: February 18, 2017, 17:38:40 PM »
Eu unu', cand o fi sa fac mai al dracu' cazanul, chiar intentionat am sa-i mut turatia de boost mai sus, ca mi se pare nebunie chestia asta.

Ti-e iti bipaie ceasul pe la 5600rpm din cate tin minte asa ca daca muti turatia de boost mai sus, s-ar putea sa mai prinzi doar vreo 1500rpm de orgasm pe plaja   ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #566 on: February 18, 2017, 17:52:39 PM »

da, doar ca daca pompa este obosita nu va realiza presiunea de 43,5psi peste presiunea din galerie pe care o vrea regulatorul...



Incerc sa gasesc momentul in care nu mai face fata alimentarea cu benzina, corelat cu presiunea din galeria de admisie si  nu prea vad regula.
La 4750rpm am Injector Duty Cycle 88%, 14,8psi la un target de 13,17psi.
La 5350rpm am IDC 100%, 13,9psi la un target boost de 11,91psi.

Ma intreb de ce la o presiune mai mica in admisie(situatia 2), nu ajunge presiunea benzinei din rampa? Poate faptul ca turatia e mai mare si se "consuma" mai repede acea presiune maxima din rampa.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #567 on: February 18, 2017, 18:32:02 PM »
pai iti ziceam ca pompa nu functioneaza tot timpul la 100% capacitate
la relanti/un pic peste merge la 33% duty cycle, apoi la 66% si in sarcina max la 100% duty cycle ...

Muttley

  • 5126
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #568 on: February 18, 2017, 18:34:44 PM »
In situatia 2, presiunea nu mai e asa importanta, intervine si nenorocitul ala de DEBIT. Daca ai turatia mai mare, frecventa injectiilor e mai mare, debitul trebuie sa fie mai mare. Doar ca pompa stock e deficitara aici. Walbro are in denumire 255l/h, probabil real are pe la jumate, habar n-am. Stock are sub 100.

Si da, IDC-ul il reduci din regulator. Parca andea gasise un link, trebuie un prelungitor de tubulara mic si un ciocan  ;)
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #569 on: February 18, 2017, 18:39:47 PM »
pai iti ziceam ca pompa nu functioneaza tot timpul la 100% capacitate
la relanti/un pic peste merge la 33% duty cycle, apoi la 66% si in sarcina max la 100% duty cycle ...

Pai eu am facut  2000-7200rpm. sarcina maxima, deci pompa de benzina a stat pe capacitate maxima tot timpul dupa ce spui tu.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #570 on: February 18, 2017, 18:41:50 PM »
Ai s-o spargi la 7200 rpm. Oricum nu mai are vlaga pe la 5500-6000, nu e STI. Din pacate :)
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #571 on: February 18, 2017, 18:49:18 PM »
In situatia 2, presiunea nu mai e asa importanta, intervine si nenorocitul ala de DEBIT. Daca ai turatia mai mare, frecventa injectiilor e mai mare, debitul trebuie sa fie mai mare. Doar ca pompa stock e deficitara aici. Walbro are in denumire 255l/h, probabil real are pe la jumate, habar n-am. Stock are sub 100.

Si da, IDC-ul il reduci din regulator. Parca andea gasise un link, trebuie un prelungitor de tubulara mic si un ciocan  ;)

Aia am spus si eu dar sub alta forma, nedorind sa mai aduc in discutie si debitul, care e proportional cu presiunea, deoarece turul are acelasi diametru in toate situatiile.

Cu ciocanul n-as incerca ca s-ar putea sa am presiune prea mare dupa aia la relanti.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #572 on: February 18, 2017, 21:31:56 PM »
daca pompa nu poate....nu poate...nu o rezolvi cu ciocanul in regulator :) (iar varianta ciocan necesita ajustari ulterioare din soft - se sch presiunea de lucru pe toata plaja)
daca vrei poti loga si "fuel pump duty cycle" ca sa vezi exact cat este si in ce conditii pe un pull de la 2000rpm la 6000rpm in a 3a de exemplu si apoi aranjeaza in excel coloanele una langa alta - target afr/afr realizat/fuel pump duty cyle/mass airflow g/s - ma astept ca o data cu cresterea cant. de aer eroarea de afr sa fie tot mai mare ...
« Last Edit: February 18, 2017, 21:34:08 PM by andea79 »

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #573 on: February 18, 2017, 22:03:28 PM »
Aha, deci merge logat si fuel pump duty cycle!
Maine ii dau bataie!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #574 on: February 18, 2017, 22:13:03 PM »
sper sa mearga si la ecu tau ca nu mai retin exact, la a mea merge cu siguranta ....

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #575 on: February 18, 2017, 22:24:00 PM »
Daca te ajuta informatii vagi precum 33, 66 si 99% atunci da, poti sa verifici pompa. Cu acceleratia la podea sta din prima secunda pana ridici piciorul la 99 sau 100.

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #576 on: February 18, 2017, 22:30:22 PM »
astea sunt cele 3 regimuri la care functioneaza...nici mai vag nici mai exact :)

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #577 on: February 18, 2017, 23:49:12 PM »
aceeasi problema am avut si eu cand am sarit de 300 hp , pompa stoc de sti  nu a mai facut fata si masina mergea sarac dupa 6500 ture , am incercat sa o pacalim din soft fara succes , apoi vali a recomandat sa schimb pompa de benz , am pus walbro 255 si masina merge f ok !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #578 on: February 19, 2017, 00:11:09 AM »
Sau "De ce sa mearga bine, cand poate sa mearga si mai bine!"

Un clasic in viata (inca   :D  ) si tare suparat de pe aici spunea   "mai binele e dusmanul binelui".   Intelept graia !
......... ...... parerea mea.

Cum zicea Muttley mai devreme,  o solutie mai eficace ar fi un transplant de H6.  Eu am vazut la  un track day un Legacy wagon  H6 bi-turbo cu cutie manuala de STI (cred)  in 6 trepte care batea la curu'  gol Porche uri si muscle car uri americane.   Poate asta e solutia la ce vrei tu ?
........ My  2 copeici   :-X
« Last Edit: February 19, 2017, 00:13:43 AM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #579 on: February 19, 2017, 00:16:06 AM »
porche -uri si alte masini batem si noi astia sectantii ej207 , conteaza cum iti setezi masina si care este destinatia ei !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae