In ultimele zile s-au intamplat foarte multe, asa ca voi trece in revista etapele finalizate, in ordine cronologica.
In postul anterior ramasesem la grunduire si aplicarea masticului, operatiuni pe care am tinut sa le fac eu pentru a fi sigur de rezultat. Antifonarea si vopsirea peste antifon in culoarea caroseriei. au fost facute de catre vopsitor.
Joi la ora 12 ragalia iesea din cabina, iar eu le ceream sa o scoata afara, sa-mi dea doua capre si sa ma lase pe mine sa o ceruiesc, sa montez antiruliu, suportii din zona lonjeroanelor, gatul de alimentare cu combustibil, stopuri si bara.
Pentru ceruirea exterioara am folosit o ceara groasa care ramane semiuscata (culoare neagra).
Dupa 5 ore de asamblare si o nota de plata dubla fata de estimarea initiala a meseriasilor (excluzand materialele si noua oala
) a urmat prima alimentare si un drum la Hornbach pentru aprovizionare cu diverse surubele si saibe.
Ieri am facut un maraton de 12 ore de montat interioare, ceruire cavitati, pozarea exacta pe pozitie a cablajelor, indepartare folii geamuri, montare componente gura de alimentare, protectie plastic gat alimentare, praguri si a unui superb set de aparatori RallyArmour de la eternul indecis, Muttley (mersi!!!).
Cablurile au fost puse la locul lor si a fost refacuta insonorizarea pe partea laterala a oalelor.
In orificiile incercuite am bagat ceara de cavitati din belsug.
Pentru ceruirea usilor, am dat jos fetele.
Dupa fixarea mochetei, m-am rezumat doar la fixarea consolei centrale si a scaunelor fata, a caror suporti fusesera revizuiti in ceea ce priveste coroziune. Tapiseria a fost curatata anterior.
Luni, mergem la Cluj sa facem un pic de terapie si pe la soft, asa ca am fugit repede sa umplu instalatia AC (reamintesc ca am dat jos radiatorul pentru a avea loc la reparatiile anterioare si am schimbat niate o-ring-uri).
Mult doritele aparatori de noroi au picat la fix!
P.S.cand ma intorceam de la umplerea cu freon m-am intalnit cu cetateanul Musiu in trafic; bine ai revenit in Brasov!