de circa 3 luni de cind am achizitionat masina(forester diesel my2009) ma confrunt cu tacanitul injectoarelor la rece(primii 10km dupa pornire) sau primii km dupa repornire.verdictul tuturor consultati,inclusiv AK a fost schimbare injectoare.usor de spus,greu de cumparat din cauza pretului prohibitive(1700 lei/buc).totusi am cautat sa sap pe internet.am folosit liquid moly diesel spulung si am obtinut o mica amelliorare,dar nesemnificativa.uitindu-ma pe youtube am dat peste videoclipul unui tip din cehia care prezenta un forester inainte si dupa curatare injectoare la service Subaru.inainte -moara cu ciocanele,dupa-masina.solutia folosita-tunap premium 134.rescolind mai departe forumurile Subaru am constatat ca Subaru Australia recomanda la fiecare 30000km curatarea injectoarelor la diesel cu "solutie Subaru".drept pentru care am spus sa incerc marea cu degetul.am comandat pe ebay.de un flacon de tunap premium 134(19e+11e transport).acum 4 zile am scos furtunele de tur si retur si le-am introdus in flaconul de solutie.motorul a mers pe solutie aprox.40min la turatie de 1000rpm.se mai auzeau mici intreruperi in primele 15minute si apoi mersul motorului efectiv s-a schimbat.alta repriza,tacanit ioc.am asteptat cu nerabdare dimineata urmatoare-tacanitul a disparut.a mai trecut inca o zi fara tacanit,apoi inca una.incep sa uit cum suna celebrul tacanit de injectie.chiar a functionat.concluzie-cei care au astfel de problem merita sa incerce.eventual sa posteze aici concluziile,sigur vor fi de ajutor si altora.