Pe scurt, a ramas blocat, sau se blocheaza foarte repede la parcari, sau viraje cu volanul la maxim.
Prima data am observat ceva ciudat la ea acum o saptamana, dupa un drum de 100km, mers cat se poate de normal, cand am ajuns la destinatie si am vrut sa o parchez... dupa ce a stat parcata vreo 2 ore, timp in care cred ca s-a racit, urmatorul drum scurt prin oras a fost cat se poate de normal.
saptamana asta nu am mai observat nimic ciudat la ea, dar cel mai lung drum pe care l-am facut a fost de vreo 15 minute.
azi la fel... dupa un drum din drumul taberei pana la unirii, cand am vrut sa parchez iar s-a blocat.... si parca definitiv...
cel mai urat se simte la parcari cand sunt rotile fata virate maxim. la curbe normale nu am vazut nici o diferenta.
la intoarcere am mai facut o oprire pe drum si cand am parcat idem... cand am ajuns acasa... la fel...
imi este foarte greu sa descriu cum face... parca da scart (sau taraste pe asfalt) doar cu o roata din spate.. probabil cea care pierde aderenta la un moment dat.
stiu ca diff-ul central este cu vasco-cuplaj si stiu cum functioneaza ca principiu, dar nu este normal sa se blocheze asa repede si la manevre simple.
maine dimineata o sa incerc sa mai dau o tura cu ea sa vad daca mai face... oricum irelevant, pentru ca s-a intamplat de fiecare data dupa drumuri mai lungi si cand era foarte cald afara....
luni o sa o programez la SMT sa o vada si cei de acolo.
masina este din 2009, fluidele din transmisie stiu ca au fost schimbate, dar lichidul ala siliconic nu stiu nimic despre el... nu stiu daca se schimba sau daca a fost schimbat
acum intrebare.
este vreo sansa sa trebuiasca doar schimbat lichidul ala?