Salutare și bine v-am găsit.
Sunt din Cluj-Napoca și m-am încălțat recent cu un semi-coteț turbo din 2006. Inițial intenționam să-l folosesc doar pe post de plimbat my bitches (2 x cățele) la pădure, dar fir-ar să fie, a început să-mi placă cum funcționează și parcă aș investi ceva fonduri în el ca să-l pun nițel la punct.
Proprietarul anterior nu și-a chiar bătut joc de mașină (fapt confirmat de reprezentanță), dar nici într-o stare foarte bună nu e. Estetic e crestată, înfundată și julită peste tot, o retrovizoare spartă, panorama crăpată, rugină la aripile spate și la multele ciupituri de pietre (sper că au fost pietre), contra-aripa dreapta față (sper că așa îi spune, e din plastic) e spartă cu bucăți lipsă, etc. Colacul peste proverbiala pupăză: la 220k km încă nu s-a intervenit la motor și ăăă.... semnele de garnitură arsă cam zbiară. Antigel dubios, ulei Ravenol de câteva schimburi încoace. Deci mă paște un rebuild. Poate rebuild e mult spus. Dar ceva tot mă paște. A, și are piele înăuntru. Yay?
Bineînțeles nu se putea topic nou fără întrebările retardate de începător (e primul meu Subaru, dar nu primul motor mediu. Dar e primul boxer. Și prima japoneză. Ați prins ideea.)
1. Becuri arse într-o veselie. Bord, plafonieră, stopuri, etc. E normal, sau să mă îngrijorez și în privința asta?
2. Oare de unde pot achiziționa o nucă de schimbător nouă, elegantă, piele, b0$$? Sau să o recondiționez pe aceasta?
3. Volanul (MOMO) se poate recondiționa?
4. Are ezitări până la 3000 de turații. Destul de nasoale. Pot să-mi bag eu mânuțele de IT-ist să curăț clapete și debitmetre, schimbat bujii, etc. sau să mă duc la specialiști? Menționez că am schimbat singur becurile în bord, fără să stric ceva, ceea ce pentru mine a fost un succes răsunător.
5. Dacă tot vorbim de bujii (merci că ați deschis subiectul), de care? Denso, NGK, orighinale? Am înțeles că Al Padrino e pont.
6. Bateria e leșinată și trebuie schimbată. Voi ce folosiți? M-aș uita la ceva mai de calitate, că Varte și de-astea am mâncat pe pâine într-o vreme și sincer nu mi-a plăcut, rămân între dinți.
7. Reglajul de intensitate a luminozității becurilor din bord funcționează doar pe ceasuri. Alea care arată ora și unul dintre ele și temperatura. E feature sau bug? Manualul nu zice.
Ar mai fi câteva de întrebat dar nu mi le amintesc acum. Apreciez sfaturile voastre suplimentare. Mă vor ajuta să nu închei prematur flirtul cu Subaru.
Bineînțeles, îmi cer scuze că nu am găsit răspunsurile la întrebările de mai sus, deși am folosit search-ul. Promit.
Mulțumesc.
P.S. Nu pun poze, că mi-e rușine. Deocamdată.