Recunosc ca nu stiam ca LUK e doar ambalator de ambreiaje pentru modelul asta.
In schimb stiam ca baietii din service nu s-ar fi apucat sa schimbe o piesa mai buna cu una mai proasta. Am avut reclamatii pentru cazuri de neatentie, multe situatii de lipsa de comunicare si chiar cateva intamplari legate de indisciplina unor angajati dar niciodata n-am avut in Auto Kino un caz de furt.
Experienta m-a invatat ca cele mai frustrante situatii de genul acesta sunt cele in care nu-ti poti proba nevinovatia. Stiti voi, cazul clasic cu " am avut niste ochelari de soare de firma in bord si dupa ce am luat masina din service am constatat ca lipsesc". In cazul de fata, multumita lui Andea, lucrurile s-au lamurit de la sine.
Am sa folosesc o sintagma pe care am mai auzit-o in situatia in care s-a dorit sa se caracterizeze activitatea proasta a unui service. Consider ca la fel de bine poate descrie si comportamentul unor clienti.
"In stil tipic romanesc" , in loc sa trimita si el un mail la Auto Kino ca s-a lamurit problema, ca "It was a misundestanding",ca seful ala de Politie din Moldova, el continua cu acuzele.
Acuma pe bune, chiar asta crezi ca facem la Auto Kino, sechestram masinile clientilor pe elevatoare si apoi ii santajam cu de doua-trei ori pretul?
E urat monser sa acuzi niste oameni pe care nici macar nu-i cunosti.
pfuu....ce m-o fi mancat sa zic asa ceva pe aici. repet, daca eram sigur de aceasta intamplare faceam valuri. Drept urmare, daca va amintiti, am sunat si v-am povestit frumos situatia si nu am facut scandal ori alte romanisme. AM INTREBAT PENTRU CA AM CUMPARAT CEVA SI AM GASIT ALTCEVA PE MASINA! Insa am primit un raspuns simplu. "Va contactam noi!" Si pana la data in care am amintit in cu totul alta situatie, in nici un caz un topic despre furtisag eu nu am fost contactat sa mi se spuna care e situatia...ca unui client care nu stie si a intrebat.
Eu ce sa cred, nestiind despre situatie iar AK nu m-a sunat sa imi zica "bai baiete esti nebun?" sau orice altceva...
Ba chiar va rog sa recititi ce am zis, am fost foarte multumit de service si de prestatia celor de la AK. Deci despre ce vorbim? Daca voi nu stiati ca sunt doar ambalatori cei de la LUK, eu care ma intalnesc cu un disc de ambreiaj la 80 - 100k ce sa zic? Pune-te in locul meu, cumperi ceva, si apoi gasesti altceva pe masina...
Imi pare rau pentru neintelegere...si mai rau imi pare ca nici nu trebuia sa amintesc pe aici asa ceva. Va rog sa recititi sa vedeti ca imediat dupa "Amintirea respectiva a situatiei" mi-am exprimat clar multumirea fata de serviciile AK. Mai mult, alti membri ai forumului mi-au explicat situatia...
Cat despre treaba cu sechestratu'...nu stiu daca am lasat sa se inteleaga asta ori daca am folosit acest cuvant. Dar sustin in continuare faptul ca acea pompa de apa pe piata, noua costa 200-250 ron (cel putin la vremea aceea) nu 650 ca la AK. |Acum poate fi gasita cu 140RON FIX ACELASI PRODUCATOR SI MODEL. Dar asta este alta discutie si evident fiecare are ce adaos vrea.
Cat despre neglijenta mecanicilor...n-am ce zice decat ca asta e relativa. Atunci cand pui tu mana sa iti repari o faci ca pentru tine...fiind atent la fiecare detaliu. Cu totii sau aproape cu totii suntem angajati si stim ce inseamna demotivarea ori pur si simplu lipsa de chef intr-un anumit moment.
Daca am sifonat imaginea AK imi pare rau, si cred ca asta rezolva situatia prin clarificarea neintelegerii...
Credeti ca putem trece pe ste asta? Adica eu stiu clar ca nu am avut intentii rele...