pana la IACV care sa nu imi tina corect relanti-ul am si alta problema. pe metoda veche "scoate cate uun fir de la bobina sa vezi care nu face treaba" eu am scos cate un fir de la injectoare. mai accesibil
Injectoarele de pe stanga (alea de sub maf) le-am scos pe rand si nu se simte nici o schimbare in idle. Asta ma duce cu gandul la faptul ca el merge cam in 2....adica daca scot cambele injectoare dar nu se simte nimic in turatie si idle, banuiesc ca nu functioneaza. Ori ele ori bobinele. Dar nu am miss fire! Deci...dilema totala. Am verificat acum firaraia dintre maf si ecm, si cele doua injectoare. totul pare ca la carte.
Daca aveam o interfata care se conecta cu FREE SSM mai puteam verifica pe soft maf si altele. Insa am doar un elm 327 care aparent nu vrea cu free SSM. Trebuie sa caut un VAG COM sau ceva ce merge.
Deci eu nu mai cred ca e de electrica sau senzori si ca ceva din soft nu e bine. Cred ca imi da scanteie pe stanga cam tarziu sau cam devreme...
O sa iau manualu iar la rasfoit...ca nu am inteles cateva lucruri.
Daca mai are cineva o idee care duce la rezolvare, ma jur ca ii dau cat cere pe ea