Nu-mi dau seama ce inseamna "s-a schimbat" motorul - de exemplu senzori de pozitie axe came sunt aceeasi sau vin cu tot cu motor.
Ideea este de a cauta vina in ceva exterior motorului. Pompa benzina?IACV?
Motorul este schimbat cu unul mai nou din cauza unui cuzinet busit si cred ca a facut ceva damage pe la axu cu came si mai departe nu stiu ca nu l-am desfacut inca.
Senzorii sunt toti de pe motorul nou care functiona perfect 100% si nu a vazut GPL.
Problema pe care o am acum s-a mai intamplat in trecut si cu motorul vechi doar ca se intampla aleator pana s-a permanentizat.
Nu am umblat inca la pompa de benzina si as exclude-o si pe ea si injectoarele deoarece pe vremea cand era pus GPL se manifesta tot asa.
IACV nu prea l-am identificat la masina mea. in schimb am curatat cam tot ce se putea desface si curata de smarcâz.
Mufele de la bobine sunt ok. Bobinele sunt ok, am verificat aseara. Ce nu am mai reusit sa verific, pentru ca s-a intunecat, sunt bujiile NGK IR pe care le-am schimbat in urma cu 5000km maxim. Probabilitatea ca doua bujii sa fii defecte cred ca e mica dar dupa cum zicea cineva candva "daca un lucru are o singura posibilitate sa se intample el se va intampla canva"
Daca Musiu ar fi mai dragut decat a dovedit deja si si-ar mai aloca 30 40 min sa dam jos 3 suruburi si 4 mufe sa verificam si ECM as exclude si asta. Insa stiu ca se inlocuieste cu imobilizator si cip de cheie. Sau stiu gresit?!
Nu cred ca e nici ECM asa cum nu credeam MAF si O2.
Ma intreb acu' oare se poate "altera" softu din ECM in vre-un mod? Altul decat conectat la el si facut chestii, ca nu am ajuns pana acolo. inca