Daca criteriul cel mai important este comportamentul in zapada ... solutia este simpla ...
Comportamentul in zapada nu este singurul criteriu de evaluare a unei masini. Insa fiecare sofer are propriul sau criteriu de evaluare. Pentru mine, de exemplu, criteriul cel mai important este ca masina sa porneasca oricand si la orice temperatura, sa ma duca de la A la B fara sa se impiedice de XX cm de zapada sau noroi, sa fie cat de cat economica, sa fie suficient de inalta ca sa pot trece peste obstacole (deh, Canada
) Nu ma intereseaza gadgeturile, culoarea exterioara, viteza fulminanta si toba gaurita care face sa intoarca privirile vecinilor. Altora le plac gadgeturile si butoanele colorate, LEDurile, viteza , torque-ul, designul exterior, etc. Am cunoscut oameni care si-au cumparat o anumita masina doar pentru ca avea 6 sau 8 boxe dar nu aveau habar ce motor are masina, ca aveau 4 gauri ptr pus cana de cafea si sticla de apa, ca avea luminita albastra in torpedo, sau bluetooth (pe vremea cand deabea aparusera), sau pur si simplu pentru ca nevasta I-a spus sa ia o masina rosie fara sa conteze marca ! Am un prieten aici care de vreo 14 ani are numai Honda Civic, le schimba la fiecare 4 ani deoarece niciodata masina nu i s-a stricat. Nu il intereseaza ca lopateaza in fiecare iarna de ii sar capacele (nu are garaj), el tot Civic vrea !
De aceea zic ca opiniile oamenilor sant subiective cand e vorba de X versus Y.
.................... parerea mea !