Nu-i chiar asa !
Chiar in ipoteza in care Subaru ar deveni o subsidiara a Toyota, este vorba totusi despre marci diferite, cu identitate diferita si mai ales (cel putin deocamdata) cu solutii tehnice diferite.
Chiar daca, un dealer Toyota ar putea vinde si Subaru, ar trebui totusi sa aiba un showroom separat si un service (sau o linie de service) separata cu personal specializat pe Subaru si sedevistica dedicata.
Si asta nu-i nici simplu si putin probabil sa fie multi dealeri Toyota dispusi sa faca asta.
In plus, sa nu ne uitam mai departe de curtea VAG - au dealeri diferiti pentru VW/Audi, Skoda si Seat desi - cel putin dpdv tehnic - masinile sunt cam aceeasi Marie cu alta palarie ... Idem la Peugeot - Citroen.
Pe de alta parte, e drept ca multi dealeri FIAT sunt acum si dealeri JEEP, dar si in acest caz, cel putin motorizarile sunt la majoritatea modelellor vandute in Europa, similare. Idem la Renault-Nisan.
Concluzia e .... vom trai si vom vedea !