.... inseaman ca vor pune sistemul de gura lumii si ca sa scada cat de cat normele de poluare pe marca.... .
BINGO !
Si eu, vazand datele tehnice si dimensiunile sistemului hybrid, asta am suspectat in prima faza: e facut doar de smecherie, ca sa poata ”fenta” taxele pe motorul de 2.5 prezentandu-l drept hybrid.
Dar cum hibridul va avea un motor de 2.0 ... s-ar putea ca totusi sa fie o chestie combinata:
1. Reducerea valorilor de poluare / marca;
2. Reducerea consumului in ciclu urban - implicit a consumului mediu (desi, din ce-am vazut pe undeva, diferentele fata de 2.5 sunt nesemnificative - cca. 2 mpg mai mult la hibrid).
3. Atragerea clientilor din zona ”eco”.
3. Si, intr-un final, poate fi si util motorasul ala electric daca misca masina in aglomeratie bara-la-bara.
Interesant mi se pare si faptul ca - fara a fi date cifre - se afirma ca 2.0 hybrid ar fi mai rapid decat 2.5 NA pe 0-100 km/h.
Daca-i asa, ar mai pute fi un plus pentru potentialii clienti care folosesc masina preponderent in oras (consum mai mic, taxe mai mici, demaraj mai bun la viteze mici). Dar cine-si cumpara un Forester pentru utilizare urbana
In cazul XV-ului insa, poate fi o optiune interesanta e-Boxerul ...
PS: Peste un an-doi, cand voi decide sa schimb XV-ul, daca va fi sa fie Forester si o sa am de ales intre 2.0 hybrid si 2.5 clasic, clar va fi 2.5-ul !