...nici nu stiu de unde sa incep...
Probabil ca cel mai bine ar fi de la senzatia de bliss pe care am incercat-o in Italia, la Torino, prin 2003, cand treceam in fiecare zi (de patru ori, inspre si dinspre facultate) pe langa un shop Subaru si vedeam in vitrina bijuteriile care alergasera (si inca alergau) in WRC. 42 000 Euro bucata. Egal cu infinit pentru mine, un biet doctorand bursier, care punea bani deoparte pentru acasa.
Anii au trecut, din lipsa de bani mi-am luat alt tip de masina, dar dorul de un Subaru ca lumea a ramas...
Boon, acum cativa ani am nimerit din intamplare peste forumul asta si am inceput sa citesc pe nerasuflate ce scriu toti pasionatii si sa contribui, dupa puteri, la continuarea lui. In paralel, am inceput sa pun bani deoparte, pentru un Subaru.
Am ajuns in 2018, anul triumfalei mutatii catre electric. V-am mai marturisit intr-un alt post ca sunt bine pozitionat ca sa evaluez situatia sistemului energetic in particular si a masinilor electrice in general.
Rezultatul? Un cacao de la cap la coada. Cresterea masei, reducerea drastica a capabilitatilor dinamice, "gold retriever lovin' owner" etc.
Initial, a disparut WRX STi-ul. Apoi, XT-ul. Sese pune capac, cu vesti "bune" despre aducerea exclusiv a motorului 2.0 pentru Forester, din 2020. Gizăs!!! Urmatorul pas, pentru un 4x4 complet integrat in filozofia eco ar fi un cal...
Am scris randurile astea (poate ca Admin le va muta intr-un topic dedicat nemultumirilor fata de actuala evolutie a dezvoltarii Subaru) pentru ca, parafrazandu-l pe Caragiale, "eu ce masina imi cumpar?".