Am văzut reacții vehemente pe internet. Lumea disperată și în șoc a dat fuga să cumpere ulei de floarea soarelui, dacă ulei de motor nu vor mai avea nevoie.
Hai să ne uităm puțin pe cifre să înțelegem câte WRX STI sunt în Romania cu anul producției sub 7 ani. Adică 2015+.
Din punctul meu de vedere, dacă asta înseamnă o revenire a clasicului WRX pe piață și o producție mărită pentru BRZ, care înțeleg că în varianta Toyota va ajunge și în Europa, atunci poate sa îl facă electric și cu aripi dacă asta vor pe viitorul STi.
Eu cred că în era aceasta, BRZ este ceea ce a reprezentat Impreza in 2 uși in anii 90 și are imaginea de mașină sport accesibilă de la Subaru pe care toți o țin minte când se gândesc la WRX STI. STi-ul s-a îndepărtat prea mult de rețeta originală. Nu mai era deloc accesibil sau mai bine spus măcar competitiv in segmentul de preț spre care se ducea, adică 50.000 euro.