Mda !
Mi-a scapat aspectul privind scaderea de putere ....
Daca nu era vorba si despre DPF, ti-as fi spus ca astea-s simptomele date de furtunul de la intercooler. Been there, done that !
Doar ca, in cazul meu, scaderea de putere nu a fost asociata cu aprinderea martorului de la DPF.
Legat de resoftare - in mod cert nu o fac ei !
Dar, daca au instalat ultima versiune oficiala de soft penttru masina ta, au avut grija cei de la Subaru sa o faca inca in urma cu vre-o 4 ani !
In primii doi ani de la lansare, au fost foarte frecvente problemele cu DPF-ul la Subaru, apoi s-au prins ca ceva nu-i OK si au produs un up-date de soft care declansa procesul de regenerare la un grad de umplere al filtrului de 30-355 % in loc de ~ 85 % cum era in versiunea originala.
Totul este sa-ti dai seama cand se intampla asta si sa nu opresti motorul inainte de a fi incheiat procesul de regenerare automata a DPF-ului.
PS: Eu am tot scris pe-aici !
Cand aveti simptome ciudate, asociate cu scaderea de putere, inainte sa va apucati de diverse operatiuni complicate - VERIFICATI FURTUNELE din compartimentul motor !
Si, la o vechime de 6-7 ani a masinilor, nu ar strica sa purcedeti la inlocuirea acestora, chiar daca masina nu face ( inca) figuri !
Este vorba de cateva sute de lei, dar care va pot scuti de muulte alte probleme si batai de cap !
Parerea mea !