Impreza 2006 2L n/a Wagon
Subaru club Romania

Impreza 2006 2L n/a Wagon

Impreza 2006 2L n/a Wagon
« on: August 19, 2016, 15:49:13 PM »
Salut! la toata lumea

M-am inregistrat pe forum odata cu achizitia masinii, un Subaru Impreza 2006, combi, cu motorul de 2L si 160 CP.
Imi doream un Subaru de vreo 5 ani, am avut alta masina (economica) inainte, am vandut-o si am zis ce naiba, toata viata facem compromisuri  si ascultam povesti despre cat de bun e 1.9 TDI de 99 CP.
Parte din motivele achizitiei, au fost faptul ca am lucrat pentru Subaru, in Timisoara, apoi ca am ramas impotmolit in zapada la Transalpina, si nu in ultimul rand iubesc sunetul ala de motor.

Am analizat Forester si Legacy cam din acelasi an, am urmarit Mobile DE cateva luni, si am luat decizia ca Impreza este ce vreau. Saptamana trecuta am luat-o din Germania, cu acte in regula, TUV valabil, km dovediti 112.000 si instalatie de GPL montata ca la carte.
Stiu ca GPL nu este pe placul puristilor, dar asa am vrut sa o iau.

Urmeaza: schimb de ulei (toate), schimb de filtre, schimb de lichid de frana, schimb de orice alt lichid :D

In viitorul apropiat: head unit preferabil 2 DIN, camera de mers cu spatele, difuzoare noi in fata, proiectoare cu led in spatele grilei si in usa de la haion, folii pe geamuri si NEAPARAT pe faruri (sunt prea frumoase ca sa fie sablate de praful din Timisoara, unde locuiesc)

DE ASEMENEA:
caut un mecanic meticulos, cu timp si atellier dotat cel putin mediu, ca sa faca toate lucrarile pe care le doresc, contra cost si unde sa fac unele mici lucrari personal (in Timisoara sau imprejurimi)

Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #1 on: August 19, 2016, 15:56:37 PM »
Salutare si bine ai venit in comunitate!
Interesanta decizia finala dupa ce ai evaluat Forester si apoi Outback... :D, sunt convins ca sotia ta nu a avut niciun cuvant in alegere (a mea stie la ce ma refer  :P).
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #2 on: August 19, 2016, 16:01:57 PM »
Bun venit!

Ce nu inteleg este ca ai lucrat la Subaru si cauti mecanic :D Pentru folie iti trebuie atelier de folii, pentru unitatea audio nu iti trebuie nimic (ba da, o surubelnita) si schimbul de lichide poti sa il faci chiar oriunde. Inclusiv personal in fata blocului, la gradina daca ai pe cineva etc.

Cat mai este taxa de mediu pentru asa ceva?

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #3 on: August 19, 2016, 16:08:53 PM »
Sunt IT-ist, nu mecanic.
Cu oamenii de acolo ma inteleg foarte bine, primul loc unde voi duce masina este cert la ei, dar caut si inlocuitor atunci cand acolo nu se poate.

O parte din lucrari as vrea sa invat sa le fac singur. Cum ar fi aceea clasica, inlocuirea o-ringului de la pompa de servo ;)
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #4 on: August 19, 2016, 16:10:27 PM »
Despre unitatea audio: am sau nu nevoie de adaptoare pentru ISO si cusca (sine) ? Mentionez ca pe masina exista CD player-ul original + tavita de sub el.
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #5 on: August 19, 2016, 17:02:12 PM »
Din experienta mea nu ai nevoie de nimic. Este totul bolt on. Este drept, eu aveam deja un Sony de 1 din, dar nu am observat ceva lucrare facut ala cablaj.

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #6 on: August 19, 2016, 17:19:39 PM »
Nu am sotie, deci am evaluat singur posibilitatea Impreza VS altele. Decizia a mai fost influentata de buget, timp de deplasare, drumuri parcurse, nevoie de spatiu.

Combi a fost prima cerinta, deoarece imi place cum arata, si are spatiul mai accesibil, de exemplu pentru incarcat 2-3 snowboarduri. De acolo ajungem la drumuri, 90% sosea si apoi blestematul ala de drum spre partia de la Tansalpina.
Timpul de deplasare si distanta, si anume mici. In oras merg cu bicicleta cel putin 7-8 luni pe an, iar job-ul e la 10 minute de mers pe jos de casa.

Voi reveni incet-incet cu detalii si poate poze despre modificarile pe care le planuiesc. First thing first, inmatricularea si revizia.


Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #7 on: August 19, 2016, 20:13:51 PM »
Da' poze cu trancariciu' n-avem?  :(
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #8 on: August 22, 2016, 12:58:38 PM »
O sa facem si niste poze.

Intre timp, cateva ganduri rumegate peste weekend:

1. Ce cauta toti soferii de BMW care se pun sa mearga paralel cu mine, asa, incetisor, si baga cate o acceleratie? presupun ca asta e un fel de provocare la liniute? imi miroase ca ei vad un Subaru, si zic, ha, ia sa ma masor cu asta. Sper ca stiu ca NU e WRX obiectul, si ca nu e atat de rapid precum cred ei (chit ca pe vreo 2 i-am facut :))) )
Sper spre binele lor ca la WRX-uri nici macar nu incearca asa ceva :D

2. 1 DIN, 2 DIN, monitoare, navigatii si alte cele... toate palesc in fata maretului... iPad mini, care sta prin casa si e folosit ocazional ca ceas desteptator si e-reader. Ma voi concentra la a fabrica o solutie de a-l fixa in bord. Peste viitorul head unit, stiu ca va fi folosit doar ocazional, deci nu va deranja.

3. Consumul de 12,5 in oras este o cifra data cu precizie sau poate intamplator de catre producator, Mama Dolores, vecinu-meu instalator sau baietii pasionati de JDM.
Inca nu se cunoaste consumul real al acestei masini. Vezi si punctul 1, raspunsul la provocari dauneaza la benzina dar produce endorfina si dopamina.

4. Intra in marsarier greut. Se rezolva prin schimbarea uleiului in cutie sau nu?


Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #9 on: August 22, 2016, 13:11:24 PM »
1. ignora-i.

4. greu intotdeauna, sau doar uneori refuza cu desavarsire?
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #10 on: August 22, 2016, 13:15:25 PM »
In majoritatea timpului trebuie aplicata o forta mai mare decat la, sa zicem, Opel Astra diesel (ca asta am condus inainte)
10% din cazuri refuza sau trebuie folosit un ciocan mai mare, si atunci renunt, iau piciorul de pe ambreiaj, aplic ambreiaj din nou si functioneaza.
Mentionez ca ambreiajul se simte destul de rigid la picior - sau nu am eu destula forta in talpa?

« Last Edit: August 22, 2016, 17:38:01 PM by schurubaru »
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #11 on: August 22, 2016, 13:22:44 PM »
1. Norocul posesorului de WRX e ca BMW-urile "nu te observa"

2. E un cadou foarte frumos pentru un hot; eventual posesor de pisi pe Bulgaria.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #12 on: August 22, 2016, 13:23:39 PM »
Forta mai mare la manevrarea schimbatorului... Da si nu prea. Ori daca da, nu semnificativ.
Da, si la mine a fost rigida pedala. S-a schimbat total dupa o spalare a circuitului si inlocuirea lichidului. Nu garantez pentru rezultate, posibil sa ai placa obosita sau sa ti se para.
WRX SW 2002

puiu

  • 785
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #13 on: August 22, 2016, 13:38:09 PM »
Pt montare ipad in bord cauta pe youtube canalul soundman. Au baietii din state foarte multe montaje custom din care sa te inspiri. Inclusiv cu suport care permite scoaterea ipad la parasirea masinii.

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #14 on: August 22, 2016, 14:37:48 PM »
Multumesc pentru canal, baietii aia sunt profi. Si in plus, in State, ai la indemana o tona de solutii si materiale, usor de gasit. Nu degeaba sunt asa buni in custom si fabrication.

Ce solutie am in minte, deocamdata, este sa folosesc partea din plastic de la o husa, pe care o voi fixa cat mai elegant in bord, preferabil de tavita de plastic de sub head-unit. Nu vreau sa gauresc rama bordului. Voi taia (sau nu) o deschizatura in acea husa, pentru a putea accesa head-unit-ul, asta in cazul in care va fi fixata permanent.
Nici o clipa nu doresc sa las un iPad in masina.
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #15 on: August 22, 2016, 17:17:31 PM »
Cuplarea marsarier prin dubla debraiere nu e ceva neobisnuit, nu te agita ;)

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #16 on: August 22, 2016, 18:08:37 PM »
baga in 1 si dupa in R ( racheta ) ! si o sa vezi ca intra mult mai usor ! NU GLUMESC !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #17 on: August 22, 2016, 19:31:14 PM »
Confirm. Asa mergea si la mine.

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #18 on: August 22, 2016, 21:25:49 PM »
Cuget ca NU in mers :D
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #19 on: August 22, 2016, 21:26:35 PM »
Eu propun sa nu-i mai postati in topic pana nu pune poze. Pe cuvant, nu glumesc.
WRX SW 2002