[reads manual] To sound the horn, push the horn pad.
=))
O recomandare... Poate ar fi o idee (buna) sa pui putin pe hold sistemul audio, protectia de capota (aici nu te-nteleg deloc, da' fiecare cu pasaricile sale), si sa te ocupi totusi de fluidele de care ai intrebat in celalalt topic.
Ai avea:
- motor + filtru;
- filtru benzina (e in rezervor la tine cred);
- lichid de frana;
- lichid de ambreiaj (nu e tocmai simplu de inlocuit);
- ulei cutie si ulei diferential spate;
- ulei servodirectie.
Edit: filtru aer motor, bujii si antigel (amnezic).
Din experienta, ti-as mai recomanda:
- verificare articulatii, preferabil pe platouri vibrante;
- verificare amortizoare;
- verificare stare caroserie (aka rujinica);
- inlocuire distributie daca e cazul.
Asculta p-unu' patit, care abia dupa 1 an a vazut ca masina are doar 3 amortizoare functionale. Intre timp a aruncat cu banii pe prostii
Spor la lecturat, fa semn cand ajungi la dat flashuri