Outback 2.0D ,CVT, 2015
Subaru club Romania

Outback 2.0D ,CVT, 2015

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #140 on: December 27, 2023, 15:13:00 PM »
Incet , incet ne pregatim de revizia de 210000km , de un detailing la interior si un quick detail la exterior si incercam sa ii gasim alta casa. Am tot oscilat intre noul Crosstreck sau Outback si ramane sa achizitionam un Outback nou. Diferenta de bani prea mica fata Crosstreck si probabil ultimul motor aspirat , fara sistem hibrid din gama Subaru m-au facut sa ma indrept catre Outback.  Masina este pe PJ si ma gandeam sa il pun pe la un 10900E+TVA , cu cele 4 roti suplimentare complete , ce parere aveti? Altfel, masina e super ok dpdv mecanic si vizual, regenerari inca face la 1000km , f ok dpmdv la kilometrii astia:
« Last Edit: December 27, 2023, 15:17:42 PM by Sorin03 »

Xander

  • 1286
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #141 on: December 27, 2023, 15:33:58 PM »
E lux cu regenerările. Ai avut grijă de ea. Spor la vânzare !
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #142 on: December 27, 2023, 15:48:54 PM »
Multumesc Xander, am avut grija de ea, intr-adevar , dar totodata sunt constient de numarul mare de km si de aici si pretul mai scazut la care ma gandesc sa o scot la vanzare. Nu vreau nici douajdămii pă ea ca , boss, a mea are 4 schimburi de ulei la CVTeu sau ulei schimbat la 10k km, are pele si trapa, full dă full,  dar nici  bani ca una proaspat adusa din Germania care nu bate , nu troncane, nerulata in tara 🙃. Am primit o masina noua de la firma si acum avem 3 masini, iar noi suntem 2 :) , asa ca planul e sa vindem Outback- ul diesel si masina nevestii si sa luam un Outback nou pe benzina cu care sa mearga ea la serviciu . Il pastram cu drag daca putea fi folosit zilnic in oras, in conditii optime .