Io sunt taaare curios care va fi rezolvarea problemei !
Daca intr-adevar este vorba despre un furtun ... va fi de haiul lumii !
Da, colegul @Iosint a avut, din pacate, o perioada de neplaceri, cum masina blocata in service si fara a se putea bucura de ea, dar, in final, s-a ales cu motor, turbina si injectoare nou-noute !
Eu unul, sincer sa fiu, m--as fi enervat teribil ! Pentru mine zilele in care masina este imobilizata inseamna nenumarate nepalceri + bani pierduti.
As innebuni sa stiu ca pentru o problema minora, dintr-o crasa incompetenta, as fi stat o lunga perioada de timp fara sa ma pot folosi de masina.
Dat fiind faptul ca problema inca persista, este evident faptul ca nu a fost o problema cu motorul, turbina & stuff !
Ma repet, sunt extrem de curios sa aflu finalul povestii !
Fara a fi de specialiate, eu cred ca-i vorba fie despre vre-un furtun, fie este o problema la partea electornica ( computer de bord, senzori, etc).
PS: Nu cred ca respectivul dealer austriac se scalda in bani si-si permite sa schimbe "pe barba lui" motoare, turbine si injectoare. Toate astea adunate ( + manopera aferenta) sar binisor de 10-15.000 Euro.
Cel mai probabil, Protectia Consumatorului lucreaza mult mai dur la ei si le-a fost teama de neplaceri mari de tot. Sau le-o fi fost frica de actiuni in justitie.
Si panica, daca-i combinata cu nestiinta sau incompetenta, poate duce la rezultate surprinzatoare !
Dar, chiar si asa, nu cred ca s-ar fi apucat sa inlocuiasca toate cele de mai sus de nebuni, fara sa fi avut o discutie ( macar informala), cel putin cu cei de la Subaru Europe daca nu chiar in Japonia.
Daca au facut asta, ii paste falimentul !
PPS: Imi vine tare greu sa cred faptul ca cei de la Subaru, dupa duda cu prima generatie de diesel, la peste 8 ani de cand au scos motorul asta pe piata, sa continue sa-l puna pe masini fara sa-i fi rezolvat toate problemele. In caz contrar, asta ar insemna pentru ei pierderi enorme atat de imagine cat si financiare ( nu cred ca marja lor de profit la o masina este mai mare decat costurile asociate inlocuirii unui motor ).