Foarte faina masina,sa o stapanesti sanatos si fara incidente!Spune-mi te rog,ai facut inainte un test drive?Si daca da,unde?Merci
Salut, multumesc. Am facut un test drive, dar dupa ce am platit avansul pentru masina. Asta undeva un Martie. Oricum a fost test drive pe Foresterul diesel de la Autokino. Norocul meu a fost un XT tot echipare Sport aflat in showroom la vremea aceea, pe care am putut sa-l vad si sa-l pipai cateva ore bune.
laddu este cumva Laurentiu? Ca prea va cunoasteti pe aici cu Foreste si Heli din cate vad.
Nu, din pacate pentru mine, nu am niciun cunoscut posesor de Subaru, iar eu sunt la prima masina a marcii.
Ceva pareri dupa aproape 1000 de kilometri preponderent extra-urbani:
+ motorul este sublim, sincer nu ma asteptam la un nivel atat de redus de vibratii si zgomot. Cei 240 de cai sunt livrati liniar incepand cu 2800-3000 rpm. Sub plaja asta de turatii imi pare cam lipsit de forta, dar poate si cutia automata e de vina. E adevarat ca am mers preponderent in modul I, o mai las macar 1000 de km pana sa incep sa ii dau mai tare. Cel putin asta a fost recomandarea celor de la AK.
+ cutia este super ok, comparat cu clasica cu convertor de cuplu pe care am avut ocazia sa o conduc. Imitarea treptelor e atat de buna incat pacaleste cu usurinta necunoscatorii cum ca ar avea rapoarte de viteza.
In modul I tine motorul sub 2000 rpm, optimizare foarte buna pentru eficienta.
- lipsa senzorilor de parcare sau macar a unei extra-optiuni pentru montarea din fabrica. Mi se pare o optiune care nu trebuie sa lipseasca in gama asta de pret, in special la o masina de dimensiuni maricele ca Foresterul. Nu inteleg decizia Subaru, dar ma rog, asta e. Stiam de la inceput.
- lipsa gurilor de ventilatie pentru pasagerii din spate. O alta optiune inexistenta, cel putin pentru varianta de Europa.
Consumul inca nu s-a stabilizat inca. Traseul de azii: Bucuresti - Sinaia - Cabana Piatra Arsa - Sinaia 11l/100km - 163 km
Cam atat momentan.