E ciudat ca nu ai lista aia, desi nu stiu daca s-a schimbat ceva de prin 2011 cand am luat eu cazanu' si pana acum. Eu stiu ca am, dar cum toate sunt in dosar la firma, o sa verific luni si revin.
Pe de alta parte, nu-ti trebuie mortis, dupa cum ai vazut, se gaseste pe net; pe
http://www.cars101.com este info din State si pentru ca cineva mai sus isi exprima indoiala ca ar fi aceiasi paramtri de uzura, etc., o sa verific cu ce am in documentatia oficiala (ma rog, tradusa si printata de romani), data la livrarea masinii ... ar trebui sa fie aceleasi operatiuni.
Norocosule! Eu am scos 900 ml de ulei intrucat mecanicul era indragostit si a turnat in motor un bidon de 5 litri + unul de 1 litru, ca sa fie si sa se gaseasca in caz ca va fi nevoie.
Voiam sa nu zic si de patania lui amidamaru (Ionut), care a colectat la cateva zile dupa revizie o minunatie de surubelnita din compartimentul motor. Da' nu ma pot abtine!...
Poti detalia cu recalibrarea de injectoare?
in primul rand: Foreste este Diesel.
revenind, NU e un procedeu mecanic, asa cum se face de fapt recalibrarea la stand specializat.
e o procedura care tine de ECU, si presupune resetarea unor valori cu ajutorul unui PC si a unui soft.
este ceea ce am aflat intreband.
ce am observat insa, este ca dupa o crestere a consumului destul de importanta, dupa cateva sute de km se stabilizeaza la minimul pe care l-am avut cu masina asta: 4.8-5.2l/100km in viteza a patra @ 2300rpm ~ 85km/h
Valoarea este 4darecord only, nu-ti imagina ca rezist sa merg cu 85 pe autostrada pana la Ploiesti