Am pornit cateaua si am iesit cu ea in rodaj. Masina mergea, dar, nu mergea foarte rotund. Daca apasam pedala de acceleratie mai puternic, totul era cursiv si frumos pana in 2200-2500 de ture cand trebuia sa schimb treapta,daca apasam acceleratia mai finut, incepea o balbaiala mica si imi statea pe creier. Am dat vina momentan pe TGV-uri si pe air pumps, ca le-am anulat mecanic si nu am apucat sa le rezolvam din soft. Ziua 2 seara, impreuna cu fratili Malakay care a suferit alaturi de mine(i-au mai iesit 320 de fire albe) si cu andea79, om senzational pe care nici nu il cunosteam si nu ma cunostea, am stat si am copiat tot ce era pe ECU, urmand ca tot el, sa modifice portiunile cu tgv si arirpump ca mai apoi sa le scriem iar pe ECU. Toate acestea se intamplau urmatoarea zi via internet, ce-i drept cu multe emotii din partea mea(exista posibilitatea sa se brickuiasca ECU, daca murea bateria la masina sau internetul) dar, trebuia sa fie facut acest pas. A decus totul ok, harta pusa "pe curat"si cu toate erorile curatate, mai putin sonda de oxigen, pe care o avariasem la montarea motorului. Multumesc inca o data lui Andea pt. o treaba excelenta fara absolut niciun cost. Din pacate masina mergea tot asa.. cu "galme"...deci mai ramanea sa schimb si sonda de o2. Zis si facut, cumparat sonda noua, s-a stins si check engine deci error free!. Masina mergea putin mai bine, dar, tot cu mici ezitari... cred ca aici mi-au iesit si mie cateva fire de par alb... . Am schimbat si debitmetrul, poate o fi de la el dar, nicio schimbare, mai ramaneau de schimbat bujiile, asa ca am luat si bujii noi, denso bla bla ceva mai decat normal si m-am apucat de schimbat bujiile pe bordura, oarecum parasit de speranta. Am pus bujiile si i-am dat cheie, deja se schimbase si sunetul la motor iar cand am plecat cu ea in teste am simtit ca sunt cu adevarat fericit dupa mai bine de 2 ani de cand imi face figuri. Era alta masina, se accelera curat si usor deci sa-i dam kilometrii la cazan. La aproximativ 200 de km parcursi cu primul ulei, am facut schimbul, primul ulei fiind exact cum il pusesem, curat lacrima. Acum am mai facut vreo 500 km dupa schimb si masina se comporta absolut excelent. D'abea astept sa ma urc iar in ea si sa-i dau bataie. Pt acest vis devent realitate ii multumesc lui Malakay, care m-a ajutat sa repun pe picioare un subaru abandonat in esec si nu in ultimul rand lui Mihaita care a fost si el cu noi in frig si oboseala. Hai sa fie intr-un ceas bun si sa nu mai crape proasta. Merci Jane pt. o depresie trecuta la amintiri neplacute si vorba lui KET, pt un "zambet tamp".
93TfQ