WRX 2007 cu mici modificari
Subaru club Romania

WRX 2007 cu mici modificari

andea79

  • *
  • 4017
Răspuns: WRX 2007
« Reply #340 on: August 07, 2014, 12:32:28 PM »
se stie cumva si de ce s-au "stricat" pistoanele ? adica sunt topite (amestec prea sarac/overboost, injectoare blocate, supape blocate ...) sau detonatii sau ?

si ca sa dau indicatii pretioase, cumparati dom-le cabluri tactrix la tot poporu sa se poata monitoriza/verifica macar din cand in cand cum se simte motorul :)
« Last Edit: August 07, 2014, 12:34:40 PM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX 2007
« Reply #341 on: August 07, 2014, 14:29:43 PM »
a avut soft dala racing... si a avut detonatii ... din pacate am schimbat prea tarziu ecu .. dauna era deja facuta ... o sa puna 2xghe pozele ... practic pistoanele s-au spart intre segmenti ....
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4017
Răspuns: WRX 2007
« Reply #342 on: August 07, 2014, 14:36:27 PM »
no :( .. ce sa mai zici ... asta e .... soft agresiv + benzina proasta + lipsa monitorizare = kabuuum :)

eu saptamanal verific macar "learning view"-ul si daca nu vad 0 peste tot .... inseamna ca ceva nu-i oblu :)
si la subaru as pune verificatul learning view-ului sa fie ca verificatul uleiului .... cat de des ...
« Last Edit: August 07, 2014, 14:40:07 PM by andea79 »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns:
« Reply #343 on: August 07, 2014, 15:07:43 PM »




« Last Edit: August 07, 2014, 22:17:41 PM by 2xGhe »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

celalalt

Răspuns: WRX 2007
« Reply #344 on: August 07, 2014, 15:37:39 PM »
Mamaieeeee...

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: WRX 2007
« Reply #345 on: August 07, 2014, 22:20:29 PM »
Nu cred ca e ceva serios. O sa-i schimb bujiile si vedem ce se intampla!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

celalalt

Răspuns: WRX 2007
« Reply #346 on: August 07, 2014, 22:51:08 PM »
La asta ma gandeams si eu.Ce bujii alegi de data asta?

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: WRX 2007
« Reply #347 on: August 08, 2014, 00:36:19 AM »
forjate! ;D
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: WRX 2007
« Reply #348 on: September 03, 2014, 14:56:02 PM »

Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: WRX 2007
« Reply #349 on: September 03, 2014, 14:56:49 PM »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: WRX 2007
« Reply #350 on: September 03, 2014, 14:57:58 PM »



Nu stiu ce rahat are de nu merge sa modific de pe telefon.. asa ca am postat de 3 ori. Am dus blocul si chiulasele la verificat,planat,rectificat,schimbat simeringurile la supape si a mai reglat nenea ala ceva p'acolo. Urmeaza sa ma hotarasc de unde iau piesele, Anglia sau America.
« Last Edit: September 03, 2014, 15:02:46 PM by 2xGhe »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

andea79

  • *
  • 4017
Răspuns: WRX 2007
« Reply #351 on: September 03, 2014, 15:15:31 PM »
deci sa inteleg ca ai si pistoanele nu ? ca vad blocul acolo si ma gandesc ca cilindrii au fost alezati/honuiti in functie de pistoane sau .. ?

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns:
« Reply #352 on: September 03, 2014, 15:58:26 PM »
A verificat cilindrii si nu au uzura si nici diferente. Merg pe 99,5 (stock).
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

celalalt

Răspuns: WRX 2007
« Reply #353 on: September 03, 2014, 17:31:49 PM »
Bujiile pana la urma?Cum e cu bujiile???

andea79

  • *
  • 4017
Răspuns:
« Reply #354 on: September 03, 2014, 18:42:50 PM »
A verificat cilindrii si nu au uzura si nici diferente. Merg pe 99,5 (stock).

stock stock DAR in functie de pistoanele alese trebuie alezat/honuit astfel incat sa rezulte piston to wall clearance-ul corect.
Daca acest clearance nu este corect rezulta problem: daca e prea mic si pistoanele forjate nu au loc sa se dilate destul vor ramane "agatzate" sau daca e mult prea mare vei avea problem cu consumul de ulei si compresia in general ...

Pistoanele forjate din aliaj de tip 2618 sunt mai rezistente dar au nevoie de clearance mult mai mare (si de 10-12 ori clearance-ul pistoanelor stock de exemplu) iar cele de tip 4032 nu au nevoie de clearance asa mare - dar este oricum de cateva ori mai mare decat cel pentru pistoane stock.

De asemenea sunt pistoane vandute ca si "drop in pistons" care nu sunt de 99,5 ci sunt intentionat facute mai mici pentru a avea clearance-ul corect in cilindrii de dimensiuni stock -> vreau sa zic doar ca abordarea 100% corecta este ca alezarea/honuirea sa fie facuta cu pistoanele care vor fi folosite si masurate si potrivite per fiecare cilindru (ca sa nu mai zic ca cel putin o honuire ar trebui facuta oricum pentru ca segmentii sa se "aseze" cum trebuie ...).

Acuma bineinteles ca poti sa faci si cum zici tu, ideea este ca iti asumi niste riscuri in plus care pot fi evitate daca tot ai motorul desfacut .... si varianta mai safe este oricum sa ai clearance-ul mai mare decat prea mic (sunt destui care au ramas cu pistoanele "blocate" in cilindrii dupa ce acestea s-au incalzit/dilatat din cauza clearance-ului ....)

Uite chiar aici pe forum problema cu pistoane dilatate prea mult sau clearance prea mic - cum vrei sa o iei :)
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=250.85
« Last Edit: September 03, 2014, 19:04:28 PM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX 2007
« Reply #355 on: September 03, 2014, 19:43:43 PM »
noi am zis ca mergem pe pistoane 4032 care sunt std size ... teoretic nu este nevoie sa mai alezam blocul ... (si asa sunt probleme cu camasile de 2.5 nu cred ca are rost sa le subtiam mai mult )
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: WRX 2007
« Reply #356 on: September 03, 2014, 20:53:46 PM »
uite man, astea-s pistoanele : http://www.ebay.co.uk/itm/271584926182

M-ai pus pe ganduri... am crezut ca e mai simplu si nu trebuie luat in calcul si cat se dilata pistonul, am crezut ca fiind forjate raman asa mai slimfit, nu se baloneaza. Tre' sa ma apuc de citit.
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

celalalt

Răspuns: WRX 2007
« Reply #357 on: September 03, 2014, 21:06:28 PM »
Daca camasa e dilatata , faci un efort si iei dilamama.
Consultati un priceput sa nu faceti vreo nefacuta.

andea79

  • *
  • 4017
Răspuns: WRX 2007
« Reply #358 on: September 03, 2014, 21:12:48 PM »
din pacate una din problemele pistoanelor forjate este ca se dilata mult mai mult ca cele stock ... in concluzie la montaj trebuie tinut cont de acest aspect

nu imi dau seama din linkul de ebay de mai sus care este modelul/numarul exact al acestor pistoane de la Mahle pentru a cauta un fel de datasheet/instructiuni de montaj .... acolo in explicatiile de pe ebay ei zic ca este necesar doar 2 THOU RUNNING CLEARANCE FOR NORMAL ROAD USE adica 2 thou = 0.05 mm vizavi de clearance-ul stock care este de 0.001 mm (de exemplu eu cu pistoanele mele JE 2618 folosesc 0.12 clearance)  

oricum fiind 4032 se dilata mai putin deci ... asa la risc ... chiar daca nu alezezi cilindrii o honuire poti face fara griji :)
poate gasesc pe undeva informatii mai exacte de la mahle si .. revin :)
« Last Edit: September 03, 2014, 21:15:31 PM by andea79 »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: WRX 2007
« Reply #359 on: September 03, 2014, 21:15:59 PM »
pai si nu se balangane prea mult pana se dilata?
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!