Am facut o excursie 50/50, jumatate lucru, jumatate distractie.
Foresterul a mers cu viteze de 100km/h pe drumuri nationale si maxim 130km/h pe autostrada.
Consumul mediu a fost mai mic decat media de 10% si ne-a uimita intr-un mod placut.
Benzina de 95 din Bucuresti a fost impecabila iar in tara am folosit din nou 98. Cea superioara merge bine dar nu "trage" la fel cu cea de 95, nu face detonatii dar trage prost.
Concediul a fost intrerupt pentru ca mi-au disparut cateva repere importante din portbagaj: trusa completa scule, cheie dinamometrica, cap lung cheie 19, prelungitor de forta + alt cap lung.
Mi-a ramas doar un antrenor clasic, IUS, fara cap de 19.
La drum nu am plecat pana cand nu am facut rost de o cheie hexagonaal in care sa am incredere
Foresterul SG este o masina excelenta daca este folosita responsabil. Consumul unui motor bine pus la punct este mic.
Multumesc inca o data echipei care si-a dat concursul la realizarea proiectului (colegii si reprezentantele).
Late edit: Foresterul aduna prieteni noi. Astazi a reusit sa se imprieteneasca cu un Mercedes C, model 2017.
Entuziasmul masinii noi l-a facut pe soferul de Constanta sa incurce drumul, alegand sensul spre Bucuresti in locul celui de CT.