FORESTER 2.0
Subaru club Romania

FORESTER 2.0

Re: FORESTER 2.0
« Reply #120 on: February 18, 2018, 17:10:49 PM »
ultimul ulei l-am schimbat la aprox 5000km, din motive ”de erori” :D
asta nici de-al naibii nu-l dau afara mai devreme de 2 ani  :D...cam acolo aproximez un 37.000-40.000 km
...cum n-am stiut de el mai devreme, il puneam cand am luat masina si il tineam si acum, ca de abia facea vreo 24.000 km ...

forester 2.0x forester 2.5xt

Re: FORESTER 2.0
« Reply #121 on: February 18, 2018, 19:52:07 PM »
Vezi ca mai trebuie si motorul si filtrele sa fie gandite pentru ulei LongLife, eu nu m'as baga la un SG sa tin uleiul mai mult de un an/10k km. nu mi se pare vreo mare afacere o economie de 200 ron/an

aurel82

  • 80
  • Forester 2.0X
Re: FORESTER 2.0
« Reply #122 on: March 01, 2018, 19:39:27 PM »
Salut , pe mine ce ulei ma sfatuiti sa folosesc? pana anu trecut masina a fost intretinuta la AK Brasov , eu o am de 7 zile ...sau pareri despre Trado Iasi ? as vrea sa schimb lichidele de pe masina, mai putin antigelul ca distributia a fost facuta acum 1  an si 14.000 km
Mersi

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #123 on: March 01, 2018, 20:55:02 PM »
Fă și tu un thread cu ceva poze, păreri și discutăm acolo 😉
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

aurel82

  • 80
  • Forester 2.0X
Re: FORESTER 2.0
« Reply #124 on: March 02, 2018, 16:19:19 PM »
am facut , dar poze inca nu stiu cum se pun :(

Re: FORESTER 2.0
« Reply #125 on: March 02, 2018, 17:28:04 PM »

aurel82

  • 80
  • Forester 2.0X
Re: FORESTER 2.0
« Reply #126 on: March 03, 2018, 00:10:30 AM »
mersi hai ca incerc maine :)

Re: FORESTER 2.0
« Reply #127 on: March 22, 2018, 20:14:39 PM »
M-am gandit să schimb bujiile,  asa ca la cei
182900 km are bujii noi NKG ILFR 6B ( recomandate în manualul de utilizator)
Operațiunea a avut loc la un service de cartier , menționat aici pe forum.
La SMT am sunat vreo 5 zile la rand și nu am reușit sa vorbesc cu cineva.
forester 2.0x forester 2.5xt

JAD

  • 133
  • Ex. Forester 2.5XT
Re: FORESTER 2.0
« Reply #128 on: March 22, 2018, 22:03:28 PM »
Salut,
Am vorbit eu la SMT cu o luna in urma, tot pentru bujii, manopera e peste 500 lei.

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #129 on: March 22, 2018, 23:44:06 PM »
Sunt cam greu de schimbat, dar whaaaaat? :O
« Last Edit: March 22, 2018, 23:44:51 PM by andrei80 »
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

andea79

  • *
  • 4033
Re: FORESTER 2.0
« Reply #130 on: March 23, 2018, 00:26:54 AM »
nu mai comentati :) doar e reprezentanta ... e ca cum ai spala motoru' cu apa vie din ciocu' ciorii fermecate :)

Muttley

  • 5131
Re: FORESTER 2.0
« Reply #131 on: March 23, 2018, 01:18:35 AM »
Sa patesc asa ceva, le-o chem pe Olguta in inspectie. Astea stiam ca-s taxate la ora, stiam eu prost? Bujiile alea le schimba un mecanic intr-o ora maxim. Unii mi-au cerut aproximativ aceeasi suma pentru un schimb de ambreiaj, iar diferenta de manopera e cel putin monumentala.
WRX SW 2002

Re: FORESTER 2.0
« Reply #132 on: March 23, 2018, 06:20:04 AM »
Salut,
Am vorbit eu la SMT cu o luna in urma, tot pentru bujii, manopera e peste 500 lei.
ce sa zic , prețul e ... destul de interesant
Putin probabil sa fi mers la ei, chiar dacă ar fi răspuns.
forester 2.0x forester 2.5xt

Re: FORESTER 2.0
« Reply #133 on: March 24, 2018, 20:07:18 PM »
intentionez sa schimb si cele doua sonde lambda.
as incerca sa realizez operatiunea personal. la prima vedere nu pare complicat.
ma intreb ce complicatii ar putea aparea pe parcurs .
forester 2.0x forester 2.5xt

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #134 on: March 24, 2018, 20:13:39 PM »
In cel mai rau caz rupi sonda si va trebui sa dai gaura in alta parte.

Eu am schimbat-o la mecanic la impreza si l-am pus sa dea cu degripant primul lucru dupa ce a dat jos evacuarea. A stat asa doua zile pana a pus cheia pe ea. Mi-a zis ca a iesit usor.

Re: FORESTER 2.0
« Reply #135 on: March 24, 2018, 20:18:52 PM »
am vazut ca nu trebuie data jos evacuarea, in filmuletele prezentate pe youtube. asta ar fi o operatiune prea complexa.
deci primul pas .... dau cu degripant , dupa care daca ies bine, daca nu ...la mecanic ...
forester 2.0x forester 2.5xt

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #136 on: March 24, 2018, 20:28:00 PM »
E cam greu de intrat cu cheia acolo fără să dai drumul la evacuare din șuruburi. Cel puțin la aspirat, așa a trebuit procedat.
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #137 on: March 24, 2018, 20:36:25 PM »
La mine s-a dat jos pentru schimbarea ambreiajului.

Re: FORESTER 2.0
« Reply #138 on: March 24, 2018, 22:28:14 PM »
Nu stiu daca sunt diferente mari intre Forester si Legacy, privind colectorul de evacuare si spatiul de lucru. Eu am avut nevoie sa demontez prima sonda, cea dinaintea catalizatorului.
Am desfacut doar priza de aer si am avut acces pe deasupra cu cheie tubulara lunga despicata ( pentru protejarea cablului ) si prelungitor articulat. Sunt seturi de chei destinate sondelor...poate gasesti pe undeva, imprumut.  Degripant Wurth, lasat putin sa actioneze, s-a desfacut usor.

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #139 on: March 25, 2018, 00:27:44 AM »
Corect, o cheie specială pentru așa ceva te scutește de desfăcut galeria. Problema e că nu prea au nici service-urile așa ceva.
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT