FORESTER 2.0
Subaru club Romania

FORESTER 2.0

Re: FORESTER 2.0
« Reply #160 on: May 06, 2018, 17:48:47 PM »
Ai retinut perfect! ;D Si acum te rog sa iti blochezi agenda pentru zilele de 26 si 27 mai, 2018.
Cred ca ar fi cazul sa scriem si la rubrica dedicata caci poate mai gasim si alti doritori sa ne insoteasca.
Le-am blocat  :D
propunerea poate fi prezentata la rubrica dedicata doar de initiator :D
forester 2.0x forester 2.5xt

andrei80

  • 1162
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #161 on: May 06, 2018, 20:22:05 PM »
Foarte tentant!
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

john_b

  • 188
Re: FORESTER 2.0
« Reply #162 on: May 08, 2018, 12:22:25 PM »
Sunt curios pe unde ar fi coborarea aia baraj - Nucsoara... pe google maps nu vad vre-o tentativa de drum. Hai cu propunerea pe topicul dedicat   :)

Re: FORESTER 2.0
« Reply #163 on: July 07, 2018, 22:19:14 PM »
sa vin cu noutati, si nu tocmai bune ...  eroare 0301 - misfire cilindru 1
cum s-a intamplat...
mai/iunie masina mai mult a stat, drumuri scurte maxim 40 km in total
in iulie sa plece la mare, dupa circa  140 km pe autostrada, se aprind check engine si cruise control, conectez torque sa citesc eroarea. aveam doua: 0301 si 0304. opresc in prima parcare sa caut semnificatia, masina trepida la relanti. gasesc semnificatia, ma uit sub capota asa din obisnuinta si degeaba, ca ce era sa vad. astept vreo 15 minute si decid sa plec, mai aveam aproximativ 90 km pana la destinatie.
primii 140 km, mers linistit maxim 120km/h, cu cruise control, 3000/3500 rot/min, trei/patru accelerari bruste.
urmatorii 90 km, am incercat sa merg mai turat peste 4000 rot/min. au fost cateva intervale de timp cand cei doi martori se stingeau. pe parcursul deplasarii am verificat de cateva ori cu torque-ul si a ramas 0301.
la destinatie am sters eroarea, am lasat-o sa se odihneasca, la plecare a reaparut.
la intoarcere am alimentat cu 98, cam 30 de litri, si am parcurs circa 150 km. nici o imbunatatire, aceleasi trepidatii la relanti, aceeasi eroare.
forester 2.0x forester 2.5xt

andrei80

  • 1162
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #164 on: July 07, 2018, 23:57:39 PM »
Eu aveam la īnceput misfire la aspirată de la mufa de la bobina de inducție. Īncearcă să o miști, la cilindrul 1
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Re: FORESTER 2.0
« Reply #165 on: August 19, 2018, 23:15:12 PM »
eroarea de misfire pe cilindrul 1 persista:
ce am facut pana acum
- utilizat aditivi de curatare in combustibil si ulei si apoi schimbat ulei si filtru ulei la 185.900 km
- schimbat bujie cilindru 1 care arata asa:

 sters eroarea si iesit la plimbare pe autostrada 30 de km. dupa aproximativ 20 de km eroarea a reaparut
bujia noua dupa circa 40 de km arata asa :

si eroarea persista
ca si comparatie cea de la cilindrul 3 e asa:

nu stiu daca se vede in fotografii diferenta: cea de la cilindrul cu probleme e mai neagra/afumata, cealalta functionala este gri/arsa
- urmatorul pas: schimbat bobinele de inductie la cilindrii 1 si 3. anterior schimbasem bobinele intre ele asa ca ambele functionasera cu bujia stricata, pentru siguranta le-am schimbat pe amandoua.
operatiunea nu a dat rezultate

mai mult, bonus a aparut o noua eroare: P0021 A camshaft position - timing over-advanced or system performance bank 2
- curatat senzor ax cu came sau cum s-o numi, curatat boost senzor, senzor aer si contactele de la cei trei. ultimii doi senzori i-am curatat ca tot eram pe langa masina
senzor ax cu came inainte

dupa

si sters erori
dupa 20 de km a aparut eroarea P20021 dupa alti zece si cealalta P0301

ce am mai sesizat: motorul trepideaza la relanti daca turatia creste la 1200/1250 trepidatiile dispar. de asemenea, monitorizat cu soft specific, in plaja asta de turatii, cand ajunge la turatia amintita simptomele dispar; ocazie cu care  multumesc colegului boxer pt rabdare.
forester 2.0x forester 2.5xt

Re: FORESTER 2.0
« Reply #166 on: August 19, 2018, 23:23:51 PM »
acum intrebarea este : credeti ca eroarea de misfire poate fi generata de o functionare anormala (sa zic) a distributiei ?
s-a mai intalnit cineva cu situatii similare ?
intrebarea vine si in contextul in care am gasit filmuletul urmator pe youtube
https://youtu.be/DLoBiyvjkPg
pe scurt: erori de misfire pe cilindru 1 si 3 au fost generate de resturi de plastic care au afectat cureaua de distributie
forester 2.0x forester 2.5xt

Re: FORESTER 2.0
« Reply #167 on: August 20, 2018, 08:08:25 AM »
Daca ai cureaua largita sau intinzatorul moale, eventual decalaj de un dinte, poti avea garantat missfire.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: FORESTER 2.0
« Reply #168 on: September 04, 2018, 22:09:26 PM »
Salut Bob!

Incearca sa faci rocada intre electrovalvele de pe admisie. Astfel poti verifica daca eroarea se muta de pe o parte pe alta (s-ar schimba in P0011) sau daca problema persista pe aceiasi cilindri. Senzorii axelor cu came (ca orice alt senzor magnetic) nu vad de ce sa ii cureti. Fiind magnetici nu sunt influentati de eventuale depuneri (de pilitura nu poate fi vorba pt ca in cazul asta ai avea o mare problema). Poate fi electrovalva, avand in vedere ca ai eroarea pe aceeasi parte, cil 1si 3.
Spor!
Forester 2.0 X 2007

Re: FORESTER 2.0
« Reply #169 on: September 10, 2018, 12:11:11 PM »
Salut Bob!

Incearca sa faci rocada intre electrovalvele de pe admisie. Astfel poti verifica daca eroarea se muta de pe o parte pe alta (s-ar schimba in P0011) sau daca problema persista pe aceiasi cilindri. Senzorii axelor cu came (ca orice alt senzor magnetic) nu vad de ce sa ii cureti. Fiind magnetici nu sunt influentati de eventuale depuneri (de pilitura nu poate fi vorba pt ca in cazul asta ai avea o mare problema). Poate fi electrovalva, avand in vedere ca ai eroarea pe aceeasi parte, cil 1si 3.
Spor!

Mulțumesc pentru idee. Am inversat cele doua   electrovalve. Eroarea este acum P0011 - adică pe bank-ul 1.
Īntrebarea e ... care e bank-ul 1 și care 2 ?
Īn partea șoferului e 1 și a pasagerului 2 , sau invers ?
forester 2.0x forester 2.5xt

Re: FORESTER 2.0
« Reply #170 on: September 10, 2018, 13:06:54 PM »
De pe la altii

Bank1 is the side of the engine with the #1 cylinder.
Bank2 is the side of the engine with the #2 cylinder.

Right?

Is the #1 cylinder on the USA driver's side or the passenger?
I'm assuming the #2 cylinder is on the side opposite the #1?

Thanks.
Yes, the side with the #1 cylinder is Bank 1. And as noted, in the 4 cyl boxer, #1 is on the passenger (right) side.

Re: FORESTER 2.0
« Reply #171 on: September 10, 2018, 14:01:12 PM »
Salut! Pot sa confirm. Bank 1 (eroare p0011) pe partea pasagerului.
La prima schimbare mi-am luat teapa si am schimbat pe partea soferului dupa ce am citit forumul din Anglia :).

Am dat comanda de electrovalva pe partsouq si a venit in 10 zile. Daca daticomanda evitati DHL. Am comandat cu Fedex si nu am avut nicio problema.
Sper sa iti rezolve problema.

Spor!
Forester 2.0 X 2007

Re: FORESTER 2.0
« Reply #172 on: September 10, 2018, 14:21:26 PM »
De pe la altii

Bank1 is the side of the engine with the #1 cylinder.
Bank2 is the side of the engine with the #2 cylinder.

Right?

Is the #1 cylinder on the USA driver's side or the passenger?
I'm assuming the #2 cylinder is on the side opposite the #1?

Thanks.
Yes, the side with the #1 cylinder is Bank 1. And as noted, in the 4 cyl boxer, #1 is on the passenger (right) side.

Multumesc pentru sprijin
forester 2.0x forester 2.5xt

Re: FORESTER 2.0
« Reply #173 on: September 10, 2018, 14:22:47 PM »
Salut! Pot sa confirm. Bank 1 (eroare p0011) pe partea pasagerului.
La prima schimbare mi-am luat teapa si am schimbat pe partea soferului dupa ce am citit forumul din Anglia :).

Am dat comanda de electrovalva pe partsouq si a venit in 10 zile. Daca daticomanda evitati DHL. Am comandat cu Fedex si nu am avut nicio problema.
Sper sa iti rezolve problema.

Spor!
Sper sa fie... cu spor ...
forester 2.0x forester 2.5xt

Re: FORESTER 2.0
« Reply #174 on: September 23, 2018, 20:51:49 PM »
printre altele
la 186.500km schimbat distributia, curea, role, pompa de apa
efectuat test compresie cilindru 1 10 bari  - cilindru cu mysfire
                                           cilindru 3  13 bari

dupa schimbarea distributiei eroarea de mysfire nu a mai aparut, totusi parca tremura putin la relanti.

dupa inversarea electrovalvelor si tranformarea eroii din P0021 īn P0011, schimbat electrovalva din partea pasagerului, bank 1 - identificat cu sprijinul colegilor.
forester 2.0x forester 2.5xt

Re: FORESTER 2.0
« Reply #175 on: February 27, 2019, 20:18:46 PM »
in cele din urma mi-am facut curaj.
asa am descoperit cauza erorii mysfire cilindrul 1
forester 2.0x forester 2.5xt

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: FORESTER 2.0
« Reply #176 on: February 27, 2019, 20:29:15 PM »
Uuuuuu ! P asta n am mai vazut o. Cu ce benzina mergeai ? Adica brand si CO ...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

MihaiFlorescu

  • *
  • 14075
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #177 on: February 27, 2019, 22:05:00 PM »
Cauza sau efect? Aceasta este intrebarea corecta. Imi aduc aminte ca ne-am vazut si ai tot schimbat pe aprindere tot ce se putea si degeaba. Dar parca ziceai si ceva de consum de ulei?

Re: FORESTER 2.0
« Reply #178 on: February 27, 2019, 22:18:17 PM »
Uuuuuu ! P asta n am mai vazut o. Cu ce benzina mergeai ? Adica brand si CO ...
o perioada am bagat doar de la mol. apoi le-am amestecat: omv, petrom, rompetrol
forester 2.0x forester 2.5xt

MihaiFlorescu

  • *
  • 14075
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2.0
« Reply #179 on: February 27, 2019, 22:19:45 PM »
M-am dus in spate pe topic si vad ca in trecut ai avut doua probleme ce nu au fost remediate sau nu am inteles daca au fost remediate dar dupa ce s-a mai mers o perioada asa. Si anume, pompa de aer blocata si o eroare de pozitie axa cu came over advanced.

Acum sa ne spuna cei cu mai multe cunostinte care pe care a influentat de in final s-a spart supapa.