mi se pare ca arcul nu reuseste sa aduca parghia respectiva in pozitia initiala.
succesiunea evenimentelor a fost urmatoarea:
cateva drumuri prin Bucuresti, trafic lejer, nici o problema
un traseu de circa 5 km, trafic bara la bara pe o portiune de cateva sute de metri deja nu mai decupla complet, masina mergea infranta. dupa ce am trecut de intersectie si am prins mai liber am incercat sa accelerez, dar tot infranata. plec de la urmatoarea intersectie in cativa metri, fum de la roata si pauza ...
astept circa 30 de minute, pornesc, totul normal... aici m-am gandit ca hill holder-ul e de vina.
dupa circa sapte km, parchez, astept sa se raceasca si incerc sa curat cablul respetiv si sistemul de acolo, inclusiv cu spray de curatat frane si WD40.
apoi fac mai multe plecari din panta si trasee scurte, normal.
un drum de 120 km extraurban, totul normal.
urmatorul traseu 10 km urban, aglomeratie medie, la un semafor, dupa cateva opriri s-a blocat din nou. trag pe dreapta, incerc sa plec - nimic. acum rotile erau "inghetate".
ridica capota si pun eu parghia in pozitia deblocat. pornesc totul ok.
la urmatoare intersectie, cand sa plec aceeasi problema. trec intersectia, capota sus, parghia aranjata manual.
mers cu grija vreo 3 km, pentru a evita activarea sistemului.
cam astea au fost evenimentele care m-au condus la concluzia cu hill-holder-ul