Muttley are in SG XT cu pompa anulată. Întrebați-l pe el cum a făcut...
Muttley nu cred ca are forester. Eu de exemplu am facut aceasta operatiune, dar cuvantul cheie este "XT". Partea mecanica ma astept sa o rezolve oricine (desi e de vazut daca acele block off plates de pe XT se potrivesc si pe 2.0), ramane cu probleme partea de soft.
Vezi la vânzări auto, pe forum
malakay are un XT cu "air pumps" anulate. dar e XT. oare e la fel si la aspirat ?
tu ai avut problema asta ?
pompa de aer mergea foarte bine , eu am dat-o jos pt ca pe viitor cand se strica pompa 1. costa f mult 2. sa faci anularea de airpumps cu motorul pe masina este ff greu. !
Deci ca solutie ar fi doar inlocuirea pompei ?
Am vazut ca adi_negru a inlocuit prima data o valva. Dar dupa aprox un an problema a reaparut si a fost necesara inlocuirea pompei.
Ma gandeam sa inlocuiesc pompa de prima data sau sa o anulez daca e posibil.
Oricum a mai aparut o alta eroare 244..- "valva blocata" tot in legatura cu faimoasa pompa. Erau 0 grade sau sub 0, cand am plecat de la Sacele, de la intalnire.
Cand am ajuns in Bucuresti am sters eroarea si nu am mai folosit masina o saptamana.
Ulterior cand am pornit-o nu a mai aparut. Temperatura afara era de 8-9 grade. Nu stiu daca are legatura, doar asa de dragul discutiei, gandindu - ma ca respectiva pompa se activeaza numai in cazul pornirilor la temperaturi scazute; concluzie trasa dupa lecturarea materialelor de pe forum .
Trimis de pe al meu SM-G3815 folosind Tapatalk