Update trist...
A trecut ceva vreme de la incident, azi in sfarsit am lasat masina in service (Radacini bd. Timisoara). De ce acolo si atat de tarziu? Pentru ca:
- Casco la Omniasig (care lucreaza cu SMT, dar nu e pe lista "scurta" de service-uri);
- Eu nu aveam bifata pe polita optiunea "lista extinsa de service-uri"
- Agentul de la Casco, cand a facut constatarea, mi-a zis ca trebuie ales din lista scurta, altfel se plateste suplimentar;
- Dupa ce am fost la Radacini, coincidenta - se facea anul de la incheierea politei, m-a sunat o tanti de la Omniasig sa ma intrebe de sanatate... la dorinta mea de a modifica polita sa includa si lista extinsa, mi-a spus mirata ca in primii 3 ani lista extinsa e gratuita... ar fi trebuit sa-mi spuna agentul de la constatare. Aviz celor care mai ajung in situatia mea. Oricum, am rugat-o ca din moment ce e gratuita, sa fie bifata si pe noua polita; a zis ca sigur, nici o problema, si s-a tinut de cuvant.
- La cateva saptamani dupa ce am fost la Radacini ma suna o tanti sa-mi spuna ca nu poate comanda piesele pe baza seriei de sasiu, sa ma duc din nou cu masina sa citeasca seria din nou. Le-am trimis mail cu seria si un link de validare a seriei, care identifica corect masina. Dupa alte saptamani ma suna sa-mi spuna ca au reusit sa comande piesele si dureaza o luna pana cand vin. Nu m-a deranjat prea tare, oricum in luna aia aveam drumuri de facut.
- Saptamana trecuta am fost sunat ca au ajuns piesele, am lasat azi masina, ei zic ca pe joi ar fi gata... sa vedem.
Partea buna e ca am putut circula cu masina; daca ar fi fost blocata atata vreme... probabil ca eram si eu mai interesat sa presez cu telefoane, eventual dupa ce am aflat de lista lunga m-as fi mutat la SMT.