The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #160 on: November 22, 2018, 22:16:45 PM »
Scoate linistit, e normal sa fie deschise niste supape. Nu  exista vreo pozitie in care toate sa fie inchise.

Partea cea mai misto este ca dupa ce scoti cuiul si invarti, vei avea surprinderea ca nu mai da pe semne  ;)

Nu te speria, e chestia aia despre card vorbeam la inceput (“asa e toate”).
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #161 on: November 22, 2018, 22:25:08 PM »
Atunci sa fie intr-un ceas bun  ;D
« Last Edit: November 23, 2018, 08:45:46 AM by WIM »

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #162 on: November 23, 2018, 21:58:45 PM »
A little bit of metal porn:


BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #163 on: November 23, 2018, 23:38:23 PM »
Gedore DA.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #164 on: November 23, 2018, 23:47:29 PM »
Pai cu alea doua intentionez sa-mi fac treaba. Cea mica e pe 5-25 NM iar cealalta pe 10-100 NM.
Cea de-a treia e americană, PROTO ( cred ca e brandul profesional de la Stanley, made in USA) si acoperă intervalul 40-210, deci o s-o folosesc la suspensie, la punti si la roti.

andea79

  • *
  • 4037
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #165 on: November 23, 2018, 23:53:40 PM »
Cea de-a treia e americană, PROTO ( cred ca e brandul profesional de la Stanley, made in USA) si acoperă intervalul 40-210, deci o s-o folosesc la suspensie, la punti si la roti.
si la prezoane de chiuloasa ... daca/cand iei niste ARP-uri cum trebuie :)

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #166 on: November 23, 2018, 23:57:22 PM »
Aia e etapa a doua a proiectului, deocamdată ma concentrez doar pe a o face sa mearga  ;D

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #167 on: November 24, 2018, 00:34:44 AM »
PROTO e o foarte buna alegere. Dinamometricele si cheile reglabile le consider cele mai bune....din cate-am tras. :)
Spor !!!

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #168 on: November 24, 2018, 08:24:21 AM »
Multumesc! Sper s-o pun la treaba si pe dânsa cat de curând  :)

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #169 on: January 09, 2019, 11:27:53 AM »
Din  categoria "the ultimate fail" o experienta proaspata, de aseara.
Intalnirea nefericita dintre un STI stock shifter 2011 si bucsele de pivotare de la Torque Solutions.













E o menghina de uz domestic desigur, dar chiar si asa e nevoie de un conflict de forte destul de dramatic pentru a o rupe. 
Le-am trimis un mesaj pe eBay, sunt curios ce imi vor raspunde.

andea79

  • *
  • 4037
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #170 on: January 09, 2019, 12:00:43 PM »
hmm..din cate am am vazut eu manareli cu bucse & stuff ... se folosea o presa cu multe tone putere (sau cum s-o fi chemand) .... :)

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #171 on: January 09, 2019, 12:09:30 PM »
Mi se pare fair, dar atunci scrii cu majuscule chestia asta cand pui produsul la vanzare, mai ales cand varianta stock se monteaza cu mana. Ca sa stii la ce te bagi. Si trimiti instructiuni detaliate de montaj, nu o pungulita de plastic cu cele 2 bucse (mansete), tija de metal si atat.

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #172 on: January 09, 2019, 12:22:12 PM »
Montaj gresit, 'mpare rau :)

Bucsa stock intra cu mana pentru ca e silicon moale, compresibil, care intra pe alezajul ala dupa ce-si micsoreaza diametrul exterior.
Ce ai cumparat tu e plastic rigid. Menghina aia are abateri de paralelism intre bacuri, iar bacurile au striatii. Tu trebuia sa folosesti un surub, o piulita si 2 saibe plate de diametru exterior mare!

Nu e vina produsului ^-^
« Last Edit: January 09, 2019, 12:23:33 PM by Muttley »
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #173 on: January 09, 2019, 14:47:26 PM »
Pot sa iau in calcul si varianta asta dar as adauga urmatoarele circumstante:

1. Bucsa stock e tot din plastic si nu se comprima absolut deloc cand se insereaza tija interioara.
2. Abaterile de paralelism ar fi facut ca tija sa fi inserata stramb, insa ea a trecut prin prima bucsa, deci in momentul in care a facut contact cu cea de-a doua (prin care nu a mai trecut si pe care a sfarsit prin a o strivi) era perfect centrata.

Iar experienta cu un kit similar, respectiv bucsele de la Whiteline pentru caseta de directie, care sunt din acelasi tip de material a fost cu totul diferita - respectiv le-am montat cu mana. Fortat, dar cu mana.
« Last Edit: January 09, 2019, 14:48:36 PM by WIM »

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #174 on: January 09, 2019, 18:24:05 PM »
Imi cer scuze ca abat discutia, dar m-as duce la "loc de dat cu capul".
Cand citisem de conflictul de superforte si rupturi, la Ebay si alea, ma gandeam la bucsa indaratnica. Apoi ....mi-au luat foc creierii sa pricep cum functioneaza boala de menghina din poza...uhh, imbatranesc, sau asa am vazut contextul. :o ::)

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #175 on: January 09, 2019, 19:52:30 PM »
@ Mr. Zigu

Boala de menghina functioneaza acum drept obiect de decor   ;D
Trebuie sa ma pun pe căutat o alta si primul criteriu e sa se potriveasca pe găurile de fixare - la astea culisante prinderile sunt standard sau variaza?

@ Muttley

Daca montajul în menghina ti s-a părut impropriu sunt tare curios ce părere ai despre metoda asta  :D -
- e recomandarea de montaj primită de la vendorul de pe ebay, care m-a anunțat că imi trimite un kit de schimb.

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #176 on: January 09, 2019, 20:09:48 PM »
Evident ca e mult mai barbara.
Nush... masoara si tu cotele de pressfit, ma gandesc c-ar trebui sa ai strangere de cam 0.1mm pe diametru.
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #177 on: January 09, 2019, 20:22:53 PM »
Sunt 99% convins ca nu o sa le folosesc.
Daca problema bucselor stock, asa cum se spune in video, nu e una de duritate ci de marime pentru ca sunt prea mici si nu fac contact cu tija orizontala atunci o sa înghesui câte o saiba la fiecare capat si cu asta am rezolvat-o.
Norocul meu e ca aveam doua schimbătoare de STI, ca nu stiu cum as putea extrage resturile primului set de unde le-am înghesuit.

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #178 on: January 09, 2019, 21:07:22 PM »
Cutter, tai cu el "palaria" bucsei. O tubulara subtire, de 7, de 8, uatevar, care intra in gaura din levier. O tubulara mare care sa "inghita" teava sudata pe levier, cu tot cu bucsa. Surub lung de 5mm sau tija filetata sau quick release de roata de bicicleta, saibe, piulita. Bucsele vor iesi pe rand, pe o singura parte.

Ai inteles ceva?
« Last Edit: January 09, 2019, 21:08:19 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #179 on: January 09, 2019, 21:16:28 PM »
http://i.imgur.com/vkVugDv.jpg

Aici extrageam o bucsa. Bucsa e impinsa de tubulara din dreapta si "inghitita" de cea din stanga.
WRX SW 2002