Am si eu nevoie de ajutorul comunitatii - al comunitatii pasionate de 6MT-uri, mai exact.
Sfaturi/recomandari/consultanta - ce va lasa inima.
Ultimul produs rezultat din frenezia saptamanii trecute este DCCD-ul prelucrat, care arata asa:
Se aseaza la locul lui mai bine decat puteam sa sper vreodata (faceti abstractie de pozitia firelor in unele poze, il rotisem anapoda):
Dubiile survin aici:
Intre diferential si roata ce se infige in el se baga niste saibe. Grosimea lor se determina pe baza unei formule, unde 2 dintre variabile sunt cota diferentialului peste marginea cutiei de viteze si inaltimea rotii dintate, masurata in interiorul cutiei de transfer.
In cazul meu, nici una dintre aceste variabile nu mai are nimic in comun cu piesele originale - DCCD-ul are alta inaltime decat VLSD-ul central si roata dintata este de pe un STI post 2008. Si nu am niste mijloace de masurare atat de precise incat sa folosesc in ecuatie cotele pieselor noi plus/minus diferentele fata de piesele OEM.
Asa ca intrebarea este urmatoarea: daca ecuatia are in vedere alinierea perfecta a celor 2 roti dintate, atunci pot sa trag concluzia ca le-am potrivit bine (sau suficient de bine) daca reusesc sa le aliniez ca in poza de mai sus? Se mai produce vreo modificare a aliniamentelor cand strang cutia de transfer peste ele?
Iar cand am spus "suficient de bine", asta inseamna ca am o diferenta de nivel intre cele 2 roti dintate de circa 0,06 - 0,08 mm. Saibele de reglaj au pas de 0,15 mm - cea mai subtire are 0,65, urmatoarea 0,80, 0,95 si tot asa, deci chiar daca as comanda setul complet tot nu as putea-o elimina.
Si acum intrebarea: e ok asa sau trebuie s-o mai iau la pila
?
Later edit: pe dedesubt, la pinionul pompei de ulei arata asa. Eu ma declar satisfacut: