The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #300 on: March 24, 2019, 11:43:22 AM »
Frankenstein o sa se cheme....
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #301 on: March 24, 2019, 11:44:48 AM »
O sa trec asta in cartea de identitate, la rubrica "observatii"  :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #302 on: March 24, 2019, 11:47:25 AM »
Facem backup la forum sau mai ai pe undeva notate toate modificarile la modificari modificate?

Vinzi bilete in avans ca sa termini mai repede. VIP, Avanpremiera, Early Bird, cum vrei tu...
« Last Edit: March 24, 2019, 11:48:03 AM by MihaiFlorescu »

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #303 on: March 24, 2019, 11:58:03 AM »
Daca se poate back-up, te rog - memoria nu ma mai ajuta zilele astea  ;)

Prima categorie pe care o scot la vânzare e Golden Circle - cumpărătorii primesc o inspecție pe elevator si au dreptul sa facă poze la ce e pe dedesubt  ;D ;D ;D

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #304 on: March 24, 2019, 20:26:05 PM »
The game is on:



Baia de ulei, cu o cantitate apreciabilă de mizerie acumulată in jurul magnetului:





Si, după vreo 2 ore de chin cu 9 șuruburi plus 3 piulite si după câteva bătăi sănătoase cu ciocanul de cauciuc - nu căutați în manualul de service procedura  ::)  - iata si rezultatul:







Cred ca mi-am câștigat dreptul la o cina linistită  ;D

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #305 on: March 24, 2019, 20:36:18 PM »
Observ ca n-ai stricat gaurile de prindere pentru suruburi. :)
Ai avut rabdare sa sculptezi cutia fara a o deforma.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #306 on: March 24, 2019, 20:45:51 PM »
Sincer, a fost ceva mai usor decat ma așteptam. Cea mai mare dificultate a fost cu 2 pini in care am batut ca la fasole pana când sa-mi pice fisa ca s-ar putea sa fie de ghidaj - ceea ce s-a dovedit a fi corect.
În rest, șuruburi si piulite înțepenite și handicapul greutății corporale - aproape de jumătatea cutiei   ;D - ce nu-mi permitea să o impiedic din a se roti împreună cu tubularele.

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #307 on: March 27, 2019, 10:29:12 AM »
Asta e montajul care ma ingrozeste cel mai tare:


Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #308 on: March 27, 2019, 10:50:18 AM »
Pai unde vin si aia alba ce se vrea a fi?
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #309 on: March 27, 2019, 11:04:54 AM »
Sunt bucsele din subcadrul suspensiei spate. Alea 3 sunt de grupa N (poate ultimele bucăți ever, n-am mai găsit-o pe a patra in nici un colt al internetului) iar cea alba e un soi de echivalent confecționat din poliacetal (cunoscut si drept Delrin).

Cand le-am scos a durat o saptamana, pentru ca am stricat si reparat o presa de bucse de 2 ori (se rascheta filetul axului de strângere).

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #310 on: March 27, 2019, 11:20:30 AM »
Pai nu le poti folosi pe cele 3 :(
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #311 on: March 27, 2019, 11:23:46 AM »
De ce  >:( ?

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #312 on: March 27, 2019, 11:49:50 AM »
Pentru ca-s doar 4?
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #313 on: March 27, 2019, 12:03:23 PM »
Ma simt prizonier intr-o sarada  :(

Am scos 4 bucse, pun la loc 4 bucse. Ce-i drept, intr-o distributie usor diferită - 3 mai rigide decat alea originale și a 4-a bolovan. După logica mea, o sa obtin gradul de rigiditate al celui mai mic numitor comun (bucsele de grupa N).

E ceva ce imi scapa?

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #314 on: March 27, 2019, 12:14:18 PM »
Va pivota cadrul in jurul bucsei rigide, desigur.
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #315 on: March 27, 2019, 12:28:15 PM »
Nu reusesc sa vizualizez miscarea. Poți sa-mi explici, te rog?
Pentru ca in mintea mea, toate solicitările sunt in plan vertical - atât cele induse de mișcarea de rotație care antrenează diferentialul,  cat si de oscilatiile suspensiei.
Imi imaginez ca tensiunea se acumulează pe liniile de contact dintre cele 4 șuruburi care intră in sasiu si canalele interioare ale bucselor.

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #316 on: March 27, 2019, 13:09:29 PM »
Uite, Ikea style  ^-^
Ce zic eu e cu rosu.
Amplitudinea rotatiei rosii totusi va fi diminuata de catre bucsa alba. Doar ca axa de rotatie se va muta din centrul cadrului direct in bucsa ta.
In practica s-ar putea sa nu simti nimic.



WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #317 on: March 27, 2019, 13:39:32 PM »
Multumesc, a fost un episod de engineering for dummies foarte savurat  ;D

Cred ca, in ultima instanță, cumpăr asa ceva

https://www.easycomposites.co.uk/#!/resin-gel-silicone-adhesive/casting-resin/Xencast-PX90-Semi-Flexible-Polyurethane-Casting-Resin.html

si umplu canalele celor 3 bucse de grupa N. Ca nu-mi arde sa fac inca 3 bucăți din Delrin, ustura prea tare  >:(

Muttley

  • 5177
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #318 on: March 27, 2019, 13:42:57 PM »
Bucse strunjite din poliamida si gata, parerea mea. Dusterul 4x4 are fixare directa intre cadru si caroserie. Dar acolo, NVH-ul nu e o problema.

Ai mai putea pune doar 2 grupa N cu 2 normale. Sau cu 2 albe. Ideea-i sa ai simetrie stanga/dreapta.
« Last Edit: March 27, 2019, 13:44:06 PM by Muttley »
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #319 on: March 27, 2019, 13:47:49 PM »
Avand in vedere tot metalul pe care l-am băgat in bucsaraie, as zice că preocuparea legata de confort a coborât destul de mult in lista mea de priorități  :)
Deci nu e o chestiune de NVH, ci una de cost ;D