Va multumesc foarte mult pentru implicare și sfaturi - dar n-am avut un magnet la o indemana si perspectiva de a mai vedea cutia imprastiata prin sufragerie vreo încă 2-3 seri m-a impins sa o pun la loc.
I-am schimbat semeringul de pe ax, am curățat marginile de siliconul vechi, l-am întins pe ala nou, si voila:
Scriu aici (după metoda Muttley - sa nu uit ce am de facut) ca mai trebuie:
1. sa schimb semeringurile de planetare și o-ring-urile
2. sa strâng la cuplu cele 9 șuruburi si 3 piulite (by the way, cum faci asta cand poți doar sa strecori o cheie peste piulite?)
3. sa siliconez si strang la cuplu baia de ulei (si cele 3 șuruburi din interior)
4. sa modific instalația electrică a cutiei - sa extrag cele 2 fire ale DCCD-ului, de pe harnasamentul de STI, pe care trebuie sa le mufez cu cele corespunzătoare ale MAP DCCD-ului - și să schimb mufa cu 6 pini (de pe cablaraia de STI) cu cea cu 4 pini (de Spec B) si sa pun tot hibridul asta pe cutie
5. sa pun cele 4 colivii cu ace la locul lor in cutia de transfer, sa o siliconez si pe asta si sa o strâng la cuplu
6. sa ma mai gândesc daca schimb si cele 2 semeringuri de aici - cel de la cardan si cel de la tija schimbatorului de viteze