The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #360 on: March 30, 2019, 23:03:40 PM »
Sper ca stiai!

Habar n-aveam, dar nimic nu se compara cu experienta unui DIY, chiar daca rezultatul e putin mai șchiop, mai chior si respira cu dificultate  ;D

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #361 on: March 30, 2019, 23:08:34 PM »
Perfect atunci! ^-^
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #362 on: March 30, 2019, 23:11:38 PM »
Dar, de curiozitate, care e codul acelei transmisii? Ca in lista de la Rallispec (singura pe care o stiu, de altfel) nu e nici o transmisie de STI cu treapta a 6-a la 0.707.

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #363 on: March 30, 2019, 23:18:39 PM »
Codul de pe masina din Italea e TY856WG8MA.
Cel de UK ar fi TY856WG7KA. Singura informatie am gasit-o aici. Dar mai erau si niste anunturi de dezmembrare care mentionau "long ratios".

Niciuna n-apare-n lista rallispec.

Astea, dupa mine, sunt transmisiile perfecte, cu de toate. Adica 3 autoblocante, rapoarte de mers pe (auto)strada, DCCD si 5x114.3.

Sorry, bre  :)
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #364 on: March 30, 2019, 23:24:01 PM »
Nu pun la inima, sper s-o fac la fel de buna ca aia  ;D

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #365 on: March 30, 2019, 23:32:37 PM »
E si normal. Acum, asta e. Daca ai fi intrebat, ti-as fi zis. Dar nu stiam ce urmaresti.
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #366 on: March 30, 2019, 23:35:18 PM »
Dar nu stiam ce urmaresti.

Nici eu, obiectivele s-au tot schimbat pe parcurs :D . Reteta perfectă pentru cheltuieli si complicatii in exces.

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #367 on: March 31, 2019, 18:23:23 PM »
Pentru ca ecuatiile cu 4 variabile sunt peste puterea mea de procesare, am recurs la o metoda abordabila si pentru un scolar de clasa a 3-a pentru a determina poziția (sper) corecta a noului diferential fata: linie si creion.

Am reinstalat diff-ul stock fara coroana pe coordonatele initiale, am lipit lera de 10 mm pe baza unde se montează coroana, si am tras o linie pe carcasa.





Raționamentul pleaca de la premiza ca poziția diferentialului nu se modifica pe axa înainte/înapoi, ci doar pe dreapta/stanga. Si daca linia la care se montează coroana e respectată, atunci ar trebui sa nimeresc coordonatele corecte.

Asa ca am repetat operațiunea și cu LSD-ul, l-am aliniat în dreptul semnului, si asta a fost.







Daca vedeti găuri in raționament si aveti o metoda alternativa, please share.
« Last Edit: March 31, 2019, 18:25:21 PM by WIM »

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #368 on: March 31, 2019, 19:46:46 PM »
Am. Aseaza linia pe cant daca nu vrei erori :D
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #369 on: March 31, 2019, 20:08:00 PM »
Multumesc, am prins schema, dar imi mai trebuie o mana - am nevoie de una care sa controleze alinierea orizontala, una care sa controleze verticala (cantul) și una care sa tragă linia  ;D

« Last Edit: March 31, 2019, 20:08:44 PM by WIM »

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #370 on: March 31, 2019, 20:10:12 PM »
Ptr aia verticala nu te poti ajuta cu un magnet?

Forester

  • 3127
  • The other right!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #371 on: March 31, 2019, 20:50:57 PM »
Am. Aseaza linia pe cant daca nu vrei erori :D

Eu as fi tras linii in ambele parti ale lerei.  :)
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #372 on: March 31, 2019, 21:39:50 PM »
Va multumesc foarte mult pentru implicare și sfaturi - dar n-am avut un magnet la o indemana si perspectiva de a mai vedea cutia imprastiata prin sufragerie vreo încă 2-3 seri m-a impins sa o pun la loc.
I-am schimbat semeringul de pe ax, am curățat marginile de siliconul vechi, l-am întins pe ala nou, si voila:









Scriu aici (după metoda Muttley - sa nu uit ce am de facut) ca mai trebuie:
1. sa schimb semeringurile de planetare și o-ring-urile
2. sa strâng la cuplu cele 9 șuruburi si 3 piulite (by the way, cum faci asta cand poți doar sa strecori o cheie peste piulite?)
3. sa siliconez si strang la cuplu baia de ulei (si cele 3 șuruburi din interior)
4. sa modific instalația electrică a cutiei - sa extrag cele 2 fire ale DCCD-ului, de pe harnasamentul de STI, pe care trebuie sa le mufez cu cele corespunzătoare ale MAP DCCD-ului - și să schimb mufa cu 6 pini (de pe cablaraia de STI) cu cea cu 4 pini (de Spec B) si sa pun tot hibridul asta pe cutie
5. sa pun cele 4 colivii cu ace la locul lor in cutia de transfer, sa o siliconez si pe asta si sa o strâng la cuplu
6. sa ma mai gândesc daca schimb si cele 2 semeringuri de aici - cel de la cardan si cel de la tija schimbatorului de viteze

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #373 on: March 31, 2019, 21:41:20 PM »
2. Crowfoot
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #374 on: March 31, 2019, 21:46:19 PM »
Nu stiu daca încape, de-abia a intrat o cheie slabanoaga pe care o puteam folosi doar in 2 poziții. Dar investighez, sar'mana de sugestie!

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #375 on: April 06, 2019, 19:32:37 PM »
Inca un pas pe drumul 5x114.3: primul set de jante.



Proveniența ebay.co.uk - daca n-as fi știut de la cine le-am luat as fi zis ca au fost pe mașina unei pensionare care o folosea doar duminică sa meargă la biserica.



Nu mi-a venit sa cred ca niste jante de aproape 15 ani pot arăta asa de bine.



Spun asta in condițiile in care n-au vazut alta vopsea decat cea aplicată de ENKEI - au in continuare lacul original.



Nu-s chiar ușoare (au in jur de 12 kg) dar sunt impresionat de calitate și de rezistenta la uzură.



Si după 2 spray-uri degripante si unul de brake cleaner arată asa in locurile nevăzute:





Le-am încălțat cu pneurile de iarna, care deși au 6 ani de la data fabricației, se prezinta surprinzător de bine - daca se face abstracție de jeg, desigur.



Rămâne de vazut ce se va intampla cu setul doi, de vara. Se anunță un bidding war maine  >:D

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #376 on: April 06, 2019, 21:08:18 PM »
1) esti sigur ca au 12kg bucata? Aici zice ca au 9.
2) da, sunt de departe cele mai frumoase roti de Subaru pe 17". Ghici care-s alea frumoase pe 18 ;)
3) cand le vinzi, nu te mai obosi sa faci topic. Le iau eu.
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #377 on: April 06, 2019, 21:17:24 PM »
1. Nu-s 12 kile - am rotunjit de la 11 si putin. Imi pare rau ca nu le-am facut o poza pe cântarul din bucatarie, dar 9 cu siguranta nu au - pana si cântarul șalelor mele ma asigură de asta  :D
2. Nu stiu - sa fie astea oare, pentru care ma pregătesc pentru maine ::) ?
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/s585144668
3. Daca o sa ma dea banii afară din casa si o sa fac pe milionarul excentric cumparand un set de 18 si pentru iarna, atunci cu siguranta ajung la tine :D

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #378 on: April 06, 2019, 21:40:14 PM »
2) DA!!!

WRX SW 2002

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #379 on: April 06, 2019, 21:41:02 PM »
Cum naiba ajungeti pe site-uri din astea? Tot respectul meu.