The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #400 on: April 13, 2019, 23:01:50 PM »
Mai jos, despre cum sa irosesti o zi întreagă vopsind ceva mai mult de 100 cm2 de fieratanii (1 - UN singur brat de suspensie).

În primul rând, nevoia. După masacrul suferit la momentul extragerii bucselor, aceste Megan Racing se prezentau asa:



Deci nu puteam sa le las ca atare. Am inceput modest, curățand capul reglabil cu smirghel si perii de sârmă, iar rezultatul a fost pe măsura de neimpresionant:



Brațul insa, nu s-a lăsat convins la fel de usor. Asta pentru ca (1) nu avusese parte de tratamentul cu lampa de gaz precum capul reglabil la momentul montării uni-ball-ului, deci powder coating-ul era încă neafectat si (2) aria de curățat era semnificativ mai mare.

De la smirghel am ajuns la flex si perie circulară, si după vreo ora de frecus OCD-istic, rezultatul se prezenta astfel:





Pentru ca registrul cromatic din dotare nu includea culoarea originală, s-a optat pentru această combinatie:







Si astfel, reteta unei sambete irosite va fi aplicată întocmai si zilei de duminica, la finalul căreia se va mai fi scris o microscopica nota de subsol a acestui roman fluviu.
« Last Edit: April 13, 2019, 23:03:03 PM by WIM »

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #401 on: April 13, 2019, 23:47:19 PM »
Nici eu n'am facut mare lucru astazi  :))

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #402 on: April 13, 2019, 23:50:14 PM »
Multumesc de încurajare! Putem sa dam vina pe ploaie si promitem ca mâine vom fi mai harnici :)

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #403 on: April 14, 2019, 01:51:03 AM »
Eu ma chinui de 2 saptamani sa imprastii niste pietris pe locul de parcare, deci nu ma baga in seama.
La masina de si mai mult timp tot zic ca m'apuc sa mai fac una'alta si abia am apucat ieri sa desfac 7 suruburi (fara sa fi rezolvat ceva)

Chiar urmaresc cu interes topicul asta, asa ca spor la treaba!

Bratele zici ca erau cu powder coating? Ca altfel poate te ajutai de niste spray decapant, eu asa am facut la etriere si am scapat mai usor de vopseaua veche, asta pana sa ma hotarasc intr'un final sa le sablez si sa le vopsesc electrostatic

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #404 on: April 14, 2019, 10:12:31 AM »
Am ajuns aici din cauza powder coating-ului - ma rog, in primul rând din cauza neglijentei lor grosolane, ca nu au mascat bine interiorul gaurilor când au vopsit si s-a depus un strat de pulbere peste care au inserat bucsele.
Dar aia s-a solidificat si a functionat ca un Loctite, de unde a rezultat extragerea lor prin distrugere, după ore de chin in menghina, cu presa hidraulica. Ma gândesc ca daca ar fi fost o vopsea chioară ar fi cedat mult mai usor si nu le-as fi masacrat in halul asta.

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #405 on: April 15, 2019, 11:40:51 AM »
Am terminat si cu cea de-a doua bucata Megan Racing, rezultatul fiind cel de mai jos. Procesul s-a soldat si cu o victima colaterala, respectiv balconul meu care acum este albastru.







Am reusit insa si o alta operatiune - am curatat si spray-at cu zinc tot ce nu era metal inoxidabil pe tobele de esapament si am lustruit restul. Nu ca le-ar vedea cineva vreodata, dar nu m-am putut abtine. Si n-am cautat sa inlatur toate urmele de uzura (a se citi zgarieturi de la borduri), mi se pare mai interesant sa se vada ca au un trecut :)














MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #406 on: April 15, 2019, 13:05:32 PM »
Au iesit bine tobele

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #407 on: April 15, 2019, 13:08:13 PM »
La modul cel mai serios, crezi ca termini anul asta?   :D

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #408 on: April 15, 2019, 13:16:58 PM »
@MihaiFlorescu: Multumesc, Mihai!
@serb_costa: Da, trebuie. Simt cum mi se raresc tiglele pe casa   >:D

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #409 on: April 24, 2019, 21:00:52 PM »
Cu ce mai vine iepurasul? :angel:

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #410 on: April 24, 2019, 21:31:09 PM »
Multumesc de intrebare, cu un transport din Germania, in premiera pentru mine - am spart gheata si aici  ;D . Dar ajunge saptamana viitoare, ca de-abia mâine ridica pachetele.
In rest, m-am ocupat de chestii mai soft - gen gresat cu diverse lichioruri cativa decidenți care imi vor crea condiții de lucru intr-o curte pe langa Podul Grant, căci nu prea as fi avut loc sa ma desfășor in perimetrul locului meu de parcare (pe care cred ca-l si ocup abuziv deja, din motiv de lipsa de ITP-uri).

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #411 on: April 26, 2019, 13:57:29 PM »
 Ceva preocupari pre-pascale:







Din primele investigatii, jumatatea posterioara a instalatiei JDM (de la schimbatorul de viteze in spate) pare a fi utilizabila in forma sa curenta, fara a fi nevoie de ajustari pe lungime. Iar instalatia de sub bord ne da speranta ca nu va trebui nici ea hack-uita, ci doar flip-uita. In schimb, vom avea de lucru suficient la ce se duce la motor si la panoul de sigurante. To be continued.

dmp

  • *
  • 195
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #412 on: April 26, 2019, 14:16:06 PM »
In sfarsit, ai ajuns in etapa asta !
Bafta !
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #413 on: April 26, 2019, 14:32:34 PM »
Sa fie, Dragos  :)

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #414 on: April 26, 2019, 15:41:41 PM »
Ai eviscerat vreo doi Terminatori? :D

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #415 on: April 26, 2019, 15:52:33 PM »
In conditiile-n care electronica ma bate la fundu' gol, consider asta ca fiind cea mai ingrata parte a conversiei pe care o faci.
Mult succes!
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #416 on: April 26, 2019, 16:02:03 PM »
@ Muttley - Si mie mi se pare la fel, pentru ca mintea mea functioneaza doar analogic  ;D  - cand intalneste o schema se blocheaza. Asa ca multumesc pentru urari!
@ andrei0241 - Deocamdata, da  >:D . Una e instalatia JDM - 2.0 turbo benzina, automata, break, facelift iar cealalta e instalatia de pe epava - EDM, 2.5 aspirat benzina, manuala, sedan, pre facelift. O sa mai fie transat inca unul - diesel-ul si cred ca si el ar putea sa contribuie cu niste lucruri utile. Iar in ultima instanta, desi nu cred sa ajung acolo, as putea apela si la instalatia electrica a Forester-ului cu al carui motor m-am intors din Polonia.

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #417 on: May 02, 2019, 20:36:20 PM »
Opșpe. Enkei, 18x8.5, ET 55.











Striga după o sablare si - ssssshhhhhhh - un powder coating.







To be continued.


Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #418 on: May 02, 2019, 21:53:26 PM »
Nu le coace. Fa le la pistol. Le strici.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #419 on: May 02, 2019, 21:55:38 PM »
Se strică aluminiul la 200 de grade?