"Pe șantier" se face tot.
Demontat ce-a mai ramas pe dedesubt: punte față (cu caseta de directie, bascule, fuzete, amortizoare, bara antiruliu) si suspensie spate (cu tot cu cadru, amortizoare etc.)
Demontat rezervor si accesorii.
Despuiat interiorul pentru extractia instalației electrice.
Bricolat noua instalație electrică.
Montaj de proba.
Reconditionare compartiment motor si ce-o mai fi cazul - tratament anti-rugină plus o mana de vopsea.
Montaj instalatie electrica.
Montaj instalatie aer conditionat si servodirectie.
Schimbat punte față cu cea corespunzătoare servodirectiei hidraulice (cu toate hangaralele de rigoare).
Schimbat rezervor cu cel de benzina si montat trasee de combustibil.
Pus motor plus cutie de viteze.
Instalat subcadrul suspensie spate, cu toți apartinatorii. Plus grup diferential spate si testat lungime cardan.
Măsurători, ajustări, modificari.
Pus frane, pus roti, pus contact.
Si aici vedem cum stam