Why nu stiu, pentru ca inca nu l-am dat jos de pe masina sa-l desfac.
Pot doar sa-ti spun how: in week-end-ul de dinaintea intalnirii de 10 ani am terminat de asamblat masina, am pus-o pe 4 borduri, am petrecut vreo 3 ore pe sub ea si am strans toate suruburile puntilor si suspensiei la cuplu. Am coborat-o de pe borduri si am pus-o in miscare. Am iesit din curte pe o alee de vreo 50 de metri sa vedem cum se misca. Nu ni se parea ca se simte turbina. Asta se intampla sambata dupa-amiaza.
Duminica dimineata am luat toata admisia la mana sa vedem daca avem pierderi pe la vreun furtun. N-am gasit nimic. Am verificat si turbina, palele se miscau fara nici un obstacol. Am pus totul la loc si am mai incercat o data. Rezultatul a fost cam la fel. Moment in care mi-am adus aminte ca masina are SI Drive. Am pus-o in Sport Sharp si toate dubiile au disparut. Doar ca, in momentul in care am bagat-o in marsarier ca sa intram inapoi in curte, am auzit o bataie. Facea ca un boxer diesel
Am dus-o la loc in curte, am lasat motorul sa se raceasca si am pornit-o din nou. La rece totul suna ok, dar cand s-a incalzit putin a inceput sa bata din nou. Deci suspectam un cuzinet plecat la plimbare. Week-end-ul trecut, la recomandarea lui Vali am facut si un test de presiune de ulei. La pornire avea vreo 100 psi si a scazut pe masura ce turatia de ralanti scadea si ea.
Acum astept un pachet din Japonia, plin de garnituri, semeringuri si o-ring-uri, cu care sa montez cel de-al doilea motor din Japonia, ala mai vechi, versiunea pre-face lift. Trebuie insa sa preiau toti senzorii de longblock-ul care e inca pe masina, ca sunt incompatibilitati intre pre FL si post FL. Week-end-ul trecut l-am petrecut facand ordine in depozitul cu piese ca sa-mi creez niste conditii minime pentru a lucra la motor iar week-end-ul ce vine sper sa-l demontez de pe masina si sa vad ce e in neregula cu el.
Cam asa se prezinta maretul proiect. Cam pleostit