Mai pun si eu o picatura de ceara fierbinte, ca nu inteleg.
In mintea mea, acronimul STi inseamna in special sosea. Tinuta de drum, curbe, viteze etc.
De ce te duci la o caroserie care se descurca mai slab la toate alea decat legacy-ul? In conditiile in care inteleg ca va pierde semnificativ din garda la sol deci pierde si din unicul avantaj pe care il avea foresteru. Ok, si ceva cu unghuri de atac etc.
Ai perfecta dreptate in tot ceea ce spui. Este un compromis pe care sunt fortat sa-l fac date fiind circumstantele, respectiv ca Legacy-ul nu este omologabil - si chiar daca as fi facut o recarosare pe un alt Legacy cu motor de 2.0 benzina ar fi rezultat tot o masina Euro 4.
Cu Foresterul castig o norma superioara de poluare si o doza substantiala de practicalitate.
Iar reducerea garzii la sol nu va face decat sa imbunatateasca dinamica masinii. In plus, Foresterul asta e si el un soi de Spec B - B de la Broke - nu poseda decat minimul necesar si nimic in plus: n-are trapa (si ma bucur teribil ca nu car 15 kile de sticla pe plafon), n-are proiectoare de ceata, n-are nici macar vopsea pe oglinzi si manerele usilor
Una peste alta, are 1577 de kile, la care eu cred ca voi adauga vreo 50/60 - 30 cutia si R180-ul, 20 pe la motor (turbina, downpipe, intercooler) si restul ramane de vazut - la roti si frane cred ca scad in greutate, amortizoare si arcuri poate la fel.
N-o sa fie niciodata la fel ca Legacy-ul. Dar nici Legacy-ul nu se compara cu Impreza lui Muttley, asa ca lucrurile sunt destul de relative in privinta asta.