The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #240 on: March 02, 2019, 22:31:52 PM »
Pai, nici nu ai avut de ales. Menghina celebra, albastra si indaratnica a zis "Stop joc" demult. >:D

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #241 on: March 02, 2019, 22:34:57 PM »
Spot the differences:














WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #242 on: March 02, 2019, 22:40:09 PM »
Pai, nici nu ai avut de ales. Menghina celebra, albastra si indaratnica a zis "Stop joc" demult. >:D

Asa e  ;)
A trebuit să ma descurc cu succesoarea sa si cu un utilaj nou si prost.






Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #243 on: March 02, 2019, 22:52:22 PM »
https://youtu.be/88ujv4s74d0

Adica ceva de genul  ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #244 on: March 02, 2019, 22:56:10 PM »
https://youtu.be/88ujv4s74d0

Adica ceva de genul  ;D

Multumesc, Serbane, chiar aveam nevoie de un hohot de ras incontrolabil  ;D ;D ;D

La urmatoarea sesiune de bucse intru direct cu Arsenie pe ele.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #245 on: March 02, 2019, 23:14:33 PM »
Trebuie doar sa crezi  ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #246 on: March 02, 2019, 23:17:01 PM »
Cand o sa-mi simt credința pusa la îndoială, o sa ma gândesc la tine. Si la Arsenie.  >:D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #247 on: March 02, 2019, 23:18:25 PM »
Doar la Arsenie. Iti poti lua si o cana. La mine nu trebuie sa te gandesti de fel.  ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #248 on: March 02, 2019, 23:20:59 PM »
 ;D ;D ;D
Daca găsesc un set de tubulare Arsenie Boca atunci sigur imi iese proiectul.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #249 on: March 02, 2019, 23:36:47 PM »
Iese singur.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #250 on: March 06, 2019, 16:03:48 PM »
WIM, ziceai undeva de trecere la 5x114.3. Motivul?
Din lecturi mai vechi, parca rulmentii de roata ar fi mai HD? Mai e ceva?
WRX SW 2002

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #251 on: March 06, 2019, 16:11:55 PM »
Si planetarele mai tzapene.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #252 on: March 06, 2019, 16:22:39 PM »
Motivul, pe scurt , ar fi mancatul in c*r  ;D

Ca sa elaborez: intreaga punte fata este STI: amortizoare & arcuri (strictly speaking, WRX 2015, dar e aceeasi mancare de peste), fuzete, bascule (variantele de widebody, cu articulatii sferice in loc de bucse de cauciuc), bara antiruliu de 24, la care se adauga planetarele si rulmentii de roata. Deci n-am incotro si trebuie sa pun si roti 5x114.3.

Complicatia vine de la spate, unde nu exista rulmenti de roata 5x114.3 compatibili cu fuzetele de Legacy. Asa ca aici intervine nebunia lui Salam si, din 2 rulmenti de Legacy si 2 rulmenti de STI si multa prelucrare la strung rezulta 2 rulmenti instalabili pe fuzete, cu prindere 5x114.3 si caneluri interioare care imi permit sa pun si planetare spate de STI (de pe modelul 2007, se potrivesc la mm pe lungime).

Asa ca acum ma uit dupa roti si discuri de frana de STI, caci there is no going back :)

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #253 on: March 06, 2019, 16:26:07 PM »
Ok, n-ai inteles :)))
Ai sti cu ce e mai buna configuratia 5x114.3 de sti 2005-2007 decat cea 5x100 de sti 2001-2004? In afara de DCCD, desigur, ca n-are nicio legatura.
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #254 on: March 06, 2019, 16:27:47 PM »
Si am uitat ca pe spate sunt tot amortizoare si arcuri de WRX 2015, care vin cu flanse incompatibile cu prinderile de pe lonjeroanele mele. Asa ca se iau respectivele flanse si dupa multe ore de lucru la strung se adapteaza pentru a putea fi montate. Si mai sunt 2 mici detalii, bucsele de la amortizoare sunt cu vreo 1,5 cm mai late decat cele de amortizoarele de Legacy, deci trebuie sa le tai, iar gaura din bucsa trebuie largita cu vreo 2 mm pentru a putea trece surubul de prindere pe fuzeta.

Eu as zice ca sunt suficiente modificari  >:(

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #255 on: March 06, 2019, 16:35:08 PM »
Ai sti cu ce e mai buna configuratia 5x114.3 de sti 2005-2007 decat cea 5x100 de sti 2001-2004?

De fapt, am pornit de la configuratia 5x114.3 de STI post 2008, avand in vedere multiplele compatibilitati dintre puntea fata de Legacy BL/BP si cea de Impreza GR. Mi-au atras atentia basculele fata cu bucse sferice, alea introduse dupa 2011 (pentru ca bucsele in cauza sunt varza la Legacy) si nu ma deranja absolut deloc cresterea ecartamentului fata cu vreo 4 cm. Si asta doar din bascule, pentru ca daca pun si jante de 18 de STI, se mai adauga inca 2 cm din pneurile de 245.

Si asa am ajuns si la caseta de directie 2015, la bara stabilizatoare, la planetarele care au lungimea necesara pentru a ajunge la roti (acum ca sunt cu circa 4 cm mai departate una de alta), si tot asa.

In plus, configuratia 5x100 de STI nu ma ajuta cu nimic - in afara de roti, n-as fi putut prelua nimic de acolo, nici pe partea de suspensie, nici pe partea de transmisie (mai exact planetare, care sunt prea scurte si, in plus, pe fata sunt model mama, dupa stiinta mea).
« Last Edit: March 06, 2019, 16:37:38 PM by WIM »

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #256 on: March 06, 2019, 21:06:37 PM »
Si planetarele mai tzapene.

Corect, iata mai jos si dovada faptica.
Comparația este intre STI 2007 si Spec B 2007. Aproape 4 mm in plus la diametru si 1 kil extra pentru STI.








Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #257 on: March 06, 2019, 21:21:12 PM »
Eu chiar speram sa reusesti Wim.
Acuma când văd cât de fina e treaba, mai bine o faci pe comanda in Japonia.
Ceri sa nu pună leduri,bec in torpedou, sistem audio și cam aia e.
Apreciez implicarea și scuza ironia. Așa e gena. :-X
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #258 on: March 06, 2019, 21:38:48 PM »
Acuma când văd cât de fina e treaba, mai bine o faci pe comanda in Japonia.

Din pacate, singurul loc unde am gasit disponibil a fost la Măgurele  ::) . Oricum, la Gunma sunt prea ocupați sa pună curent pe ele  >:D
Cat despre cat de fina e treaba, sper ca la finalul săptămânii viitoare să am si niste mostre de mecanica fina demne de expus aici.
Iar despre led-uri, becuri in torpedou si alte finețuri similare, se pare ca se va ocupa chiar subsemnatul, căci electricianul pe care-l curtez de prin octombrie anul trecut n-a mai dat nici un semn după ce a venit sa vada pacientul, asa ca o sa cada pe mine magareata, deși n-am lipit 2 fire in viata mea.
Apreciez ironia, scuz implicarea. Asa e firea  ;D
 

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #259 on: March 06, 2019, 21:56:22 PM »
Hai sa vb cu electricianul pe care il stiu. Are rabdare...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6