O singura solutie se intrevedea. Jante forjate. Ceea ce schimba insa radical ecuatia. 8 jante aduse cu avionul ar fi fost un purcoi de bani asa ca singura varianta fezabila era un transport maritim – 1m cub de marfa, acelasi pret indiferent de greutate. Asa ca am pus toate listelele cap la cap, am tras linie, am mai tras si aer in piept si am intrat in cel mai apropiat ING.
Fast forward 3 luni de zile si iata rezultatele:
In coltul rosu, din Japonia:
Roti - 2 seturi (4 bucati fiecare, nu 5) jante forjate: BBS RG 345 (offset 48) si RAYS STI (offset 55)
Placute de frana Project MU HC+ (rezistente pana la 800 grade Celsius)
Tampoane grupa N pentru motor si cutie de viteze (5MT) si pitching stopper
Arcuri STI Pinks si montantii pentru amortizoare fata (de spec B) si spate
Bare anti-ruliu CUSCO 23 mm fata, 20 mm spate si bielete anti-ruliu CUSCO (fata ranforsate, spate cu articulatii sferice)
Bare de rigidizare sasiu: fata sus STI Genome, fata jos STI, spate sus Beatrush (Laile), spate jos CUSCO
Butuci de roata fata
Rulmenti diferential fata, spate si central
In coltul albastru, din USA:
Setul complet de bucse pentru suspensie fata & spate
Discuri DBA seria 4000XS & setul de reconditionare pentru etrierii spec B
Conducte de frana din otel Agency Power
Caseta de directie WRX 2015 (asupra careia vom reveni putin mai tarziu)
Suita completa de garnituri metalice (shim-uri) pentru ajustarea backlash-ului la diferentialul spate si pentru adancimea pinionului (la cutia de viteze)
Butuci de roata spate
In coltul neutru, din Peninsula Araba, toate garniturile si O-ring-urile necesare pentru etanseizarea capacului de distributie si a capacelor de la arborii cu came, pompa de apa si termostatul plus setul de reparatie pentru un far pe care reusisem sa-l crap (si asupra acestui aspect vom reveni mai tarziu). De pe plan local proveneau kit-ul de ambreiaj (disc, placa, rulment), intinzatoarele de lant de distributie, cureaua de accesorii (non OEM, respectiv Conti), rola de accesorii si intinzatorul curelei de accesorii (NTN/SKF), precum si fluidele Motul – lichid frana RBF 660, ulei cutie viteze & diferential Gear Competition 75W140, ulei motor 8100 X-clean 5W40. Iar de la niste domni binevoitori din Polonia volanta DMF.
In linii mari, aceasta era lista de achizitii. Speram ca e suficient. N-a fost sa fie.