Totusi, hai sa ne lamurim, ca e ambiguu tot ce ai povestit, iar in film, din cauza burdufului, nu se intelege ce-i acolo.
Uite o poza generica.
1) In stanga de tot e filetul prin care se ataseaza bieleta de cremaliera. De acolo ti-a iesit?
2) Imediat dupa asta e articulatia sferica a bieletei ("inner"
in poza asta (click)). De acolo ti-a iesit?
Atat 1 cat si 2 sunt acoperite de burduful antipraf, care-n capatul din stanga vine pe carcasa cremalierei, in dreapta pe tija bieletei.
3) Aproape de capatul din dreapta, unde se vede o contrapiulita de blocare, e fixarea capatului de bara pe bieleta. De acolo se regleaza convergenta, probabil ce ai intrebat mai sus. Inteleg de la tine si din film ca NU de acolo ti-a iesit!
4) In capatul de dreapta e pivotul care se fixeaza pe semipunte.
Daca ti-a iesit din 1), e complet si 100% greseala mecanicului. Fie nu a infiletat la capat, fie nu a strans, fie n-a folosit pasta/lichid de blocare, fie n-a avut sculele potrivite. De exemplu,
click aici pentru o scula dedicata care se foloseste atunci cand capatul mare si gros al bieletei (cel din stanga in poza) nu are frezari pentru cheie. O varianta ar mai fi ca filetul bieletei a fost deteriorat sau alt tip/dimensiune decat cel conjugat din cremaliera. Din nou, vina mecanicului, trebuia sa verifice.
Daca ti-a iesit din 2), defectul e din piesa si e grav, s-a smuls articulatia sferica.
Deci cum e pana la urma?