Ok, ceva ce imi doresc totusi sa lamuresc. Masina asta o sa fie "my baby". In ideea asta, imi doresc foarte mult sa o pun la punct asa cum trebuie si totul sa fie functional, facut corect, cu cap, si fara "corners cut".
Sunt constient ca m-am apucat de un proiect ce am crezut ca ma va duce pe o cale mai usoara financiar spre "my dream car", dar acum sunt foarte bucuros ca am ales abordarea asta fiindca am sansa sa ating punctele slabe ale masinii, chiar daca o sa ma coste ceva mai mult, iar apoi sa stau cu mai putina grija cand o voi conduce uneori la "rupere de dinti" cum spune KET (interesanta expresie
).
Nu-mi doresc sa iau masina asta inapoi din service si sa mai alte probleme la ea (cel putin nu din gama celor pe care le-am avut deja si le-am reparat). Asa ca tot ce pot repara/modifica acum, sa pun la punct asa cum trebuie, voi repara.
Stresul meu aici nu provine dintr-o perspectiva financiara (desi va imaginati ca nici eu acum nu sunt sac fara fund), ci din volumul foarte mare de informatii / pareri disponibile. Nu am backgroud mecanic, asa ca tot ce invat acum astfel incat sa pot duce proiectul la final provine din forumuri, carti de service si sfaturile voastre.
Apreciez foarte mult faptul ca va alocati acolo 5 minute sa-mi oferiti si mie o parere pe baza experientei voastre, in situatia mea inseamna foarte mult, asa ca multumesc. In ideea asta, citesc fiecare postare si nu ignor sfaturile si ideile ce imi sunt oferite.
Revenind la masinuta:
@andea, multumesc mult pentru clarificari. In cazul asta, ma pun mai tare cu burta pe carte. Am vorbit cu Skinner despre experienta lui la rebuild. Chiar imi propusese sa ma ajute, sa-mi faca si mie aceeasi operatie ca la el, dar era prea tarziu deja cand am vorbit, masina era la AK. Stiam de cele doua aliaje de la el, dar nu stiu de ce am inteles ca 4032 este cel stock. Mai citesc. Cat despre campaniile de demolare, sfatul tau pare foarte sanatos.
@Wrangler, etapa 1 momentan suna foarte bine. Cu 2-ul, am sa musc din ea doar ca sa ma tin lipsit de griji.
@KET, @MihaiFlorescu, dupa fiabilitate merg. Sfaturile sunt foarte bine primite. Probabil asa voi si incerca sa fac, sa ating unde este necesara interventia si sa nu-mi bag nasul unde nu-mi fierbe oala (adica piese AM unde nu are sens pentru DD). Cat despre zgomotul de diff, am inteles. Momentan, tot ce v-am povestit legat de problema asta e pe baza a ceea ce am discutat la telefon cu cei de la AK. Nu stiu ce inseamna in contextul asta "zgomot" ca nu l-am auzit. Cand am mers cu ea prin Brasov, eram ..
cam entuziasmat si ocupat sa merg cu ea inainte. N-am avut sansa sa dau pe undeva cu spatele sa vad cum se aude. Voi avea in vedere, categoric nu-mi doresc sa fiu delasator in niciun aspect legat de masina.
@gabit, cu cea mai mare placere.
Already Done list:
- Distributie + pompa apa (cu rezolvarea tuturor problemelor adiacente).
- Schimbat toate lichidele din masina (inclusiv diff).
- Indreptat urechiuse intercooler (am stat 2 ore jumate cu o penseta deasupra masinii pentru asta).
Cu ce am ramas pana acum (TO DO list acum, la AK):
- Cuzineti stock.
- Biele stock (daca sunt in stare buna).
- Radiator apa aftermarket.
- Radiator ulei.
- Prezoane ARP pentru chiuloase (si pentru biele in caz ca le schimb).
- Pistoane forjate (inca trebuie sa mai fac research de care si cum, thanks andea).
- Vazut ce e cu zgomotul de diff.
- De curatat banjo bolt-urile.
- Spirala airbag + senzor pozitie volan.
Future TO DO list (dupa ce e in stare de functionare si o aduc acasa):
- AOS.
- Soft.
- Discuri + placute (trebuie sa fac putin research aici).
- Jante pentru cauciucurile de vara.
- Headunit (last on the list).
Edit: Astept sa aflu cum e pe interior jucaria saptamana viitoare. Cei de la AK au fost cam full, a stat jucaria 2 saptamani pe la ei fara interventii. Poate apuc sa am inapoi cheile, in timp sa le pun sub pomul de Craciun. Daca nu, apai la anul.