Da, exact ca in film (
si culoarea masinii e ca in film!)
Mai curand au fost date peste cap. Din informatiile mele despre trecutul masinii, nu a trecut pe la tinichigerie. Are atat de multe mici indoieturi, zgarieturi, crapaturi, mici corecturi cu marker cu vopsea incat trebuie sa il cred pe fostul ca nu! Bine, evident, orice e posibil, dar...
Problema mea e cum desfac oglinzile, accesul la partea de actionare, ca inca nu prea m-am prins? A mai facut cineva asta, macar pentru partea de schimb sticle semnalizatoare (care, si la mine ar trebui schimbate, am ciobituri pe ambele parti, de zici ca a mers numai prin tufe si padure)?
Later edit: intre timp, pornind de la clipul pus de Forester, am vazut ca problema se mai intanleste si pe la alte marci, da' mai ales la BMW. Si daca principiul e acelasi, inseamna ca am cam avut dreptate legat de cauza, adica un mic opritor mecanic gen stift, bolt care s-a tocit/rupt din diverse cauze (gen dat peste cap oginda). Numai ca demontatul mecanisumul ala, nu parea chiar asa de simplu. Si nu atat demontatul ma sperie, ci montatul la loc
! In fine, deocamdata e prea frig pentru treaba asta.
Sper sa termine Edu Stan mai repede cu mutatul service-ului, ca tot trebuia sa ajung pe la el, si oi vedea atunci ce si cum. Multam mult!