WRX STi 2004 AKA "Portocala"
Subaru club Romania

WRX STi 2004 AKA "Portocala"

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #60 on: December 10, 2016, 18:50:29 PM »
http://www.romraider.com/forum/topic360.html
pt ecu editor iei defs de aici

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #61 on: December 10, 2016, 19:02:56 PM »
O2 primar de ej207 e diferit fata de ce vinde rsd

nu te contrazic :)
eu doar vroiam sa invat lumea sa pescuiasca in loc sa ceara peste :)

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #62 on: December 10, 2016, 19:30:28 PM »
O2 primar de ej207 e diferit fata de ce vinde rsd

Sper ca am identificat: #W0133-1853284
STI, daca este corect, poti aduce aceasta piesa (sau echivalent)?

http://www.romraider.com/forum/topic360.html
pt ecu editor iei defs de aici

Am facut exact ce scrie acolo, nu a mers. Mai incerc.
« Last Edit: December 10, 2016, 19:32:01 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #63 on: December 10, 2016, 22:02:58 PM »
daca mai faci vreun log incearca sa selectezi parametrii ca in fisierul acesta de exemplu
http://www.clicksoft.ro/romraiderlog_20160625_165521.csv
(vei avea cativa pe care nu ii gasesti pe ecu tau dar ...sari peste :))

in rest ce sa zic, mai incearca cu definitiile de ecu editor si logger, cu inchis/repornit romraider ca trebuie sa mearga ....
sau poti incerca aplicatia de aici http://www.romraider.com/forum/topic2772.html
(este aplicatia originala LearningView de pe vremea cand nu era integrata in romraider logger)

in logul tau nu vad prea multe chestii interesante - parametrii nu sunt tocmai fericit alesi, anyway IAM este 15 dupa cum se vede, adica nu 16 cat ar trebui sa fie
nu stiu daca ai dat reset la ECU inainte de log sau pur si simplu asa este ca urmare a faptului ca a avut knock si .... a redus IAM-ul ...

LE: exista si posibilitatea sa nu functioneze learning view ... din cauza cablului VAG, mai au si altii probleme cu combinatia asta
https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=romraider%20learning%20view%20vag%20cable
« Last Edit: December 10, 2016, 22:17:40 PM by andea79 »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #64 on: December 10, 2016, 22:08:25 PM »
@andea man am scris in graba pt ca eram de pe telefon, eu doar am vrut sa mentionez ;) , nu de alta dar m-am lovit recent de problema asta de sonde O2 pt ej207 unde exista chiar mai multe modele de sonde pt ej207, si am observat ca era diferit p/n fata de ej257

@backslash da se poate aduce fara problema
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #65 on: December 10, 2016, 22:29:43 PM »
si daca ai timp liber si chef
http://www.clicksoft.ro/A-Subie-Newbie-Tuning-Guide-1_0.pdf

am mai pus linkul pe undeva pe forum, in continuare (dupa mai multi ani) mi se pare o lectura foarte buna daca vrei explicatii sa intelegi cum functioneaza o multime de chestii la subaru ...


andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #66 on: December 13, 2016, 17:17:43 PM »
no niuz ? te-a "consemnat" sotia ? :)

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #67 on: December 17, 2016, 13:42:02 PM »
Am asteptat "sosonii" noi de iarna :) Ieri am luat jantele, azi gumele. Imi plac jantele pe 17, imi place mai mult masina cu talon cauciuc mai mare (parca nu se mai simt asa tare gropile).
Inca nu a sosit senzorul O2 dar au venit stickerele STi si acum sa vedem cum imi fac curaj sa le aplic.
Am mai vorbit cu Malakay pentru diverse repere, mi-am facut o idee despre anumite operatii... in principiu ma obisnuiesc cu masina si cu ce presupune a detine un Subaru :)



Let it snow! PS. Thanks Mihaistan.
« Last Edit: December 17, 2016, 13:46:26 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #68 on: December 22, 2016, 12:54:49 PM »
Cu cauciucurile de iarna masina pare mai... instabila - daca fortez, cand intra turbina in treapta a doua o simt cum vrea sa plece lateral ("danseaz" stanga-dreapta spatele). Daca o las mai moale merge perfect. E normal?  ???
Imi place maxim directia: "simt" drumul (si orice frunza de pe sosea), e intuitiva, imi da siguranta. Franele nu "te fac sa dai cu capul de parbriz" dar opresc masina rapid la nevoie. Foarte rapid. Sa contribuie si suspensia la asta? (am observat ca masina asta nu balanseaza deloc la franare/accelerare)

Am pus farurile si maciulia de la schimbator originala de la Malakay (thanks!). Am scapat de xenoane chioare aftermarket.  ;D
Am pus stergatoare noi Valeo. Imi plac cele originale, mai ales ca arata bine si au aripioara, se gasesc doar lamelele?  ???
Am montat protectiile de plastic de la stalpii fata (am scapat de tweetere negre de comunitar si de gaurile date pentru ceasuri).  ;D
Sonda lambda nu s-a potrivit (alta mufa), am comandat-o "pe original". Sa vedem...  :'(
Am dat comanda de stopuri, sa vedem cand ajung. Soclurile le am de la dan.pavel (thanks!).
Inca nu am gasit un rezonator pe 76mm care sa intre pe evacuare, cel care mi-a sosit loveste in brida de mijloc de la cardan. Idei?  ???
Mi-a sosit intr-un final si brelocul special:
 ;D

Mi-a sosit o grila aftermarket... am comandat si un set de la Zun (pentru FMIC), cred ca ajung dupa sarbatori.



Am facut o poza la arcuri/amortizoare, par reglabile, cred ca o sa le "inmoi":



Rabdare si... finante  :P
« Last Edit: December 22, 2016, 13:05:22 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Muttley

  • 5131
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #69 on: December 22, 2016, 13:00:18 PM »
Burduful anti-praf de pe amortizor, mi se pare mie, sau nu sta cum ar trebui?
WRX SW 2002

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #70 on: December 22, 2016, 13:07:42 PM »
Burduful anti-praf de pe amortizor, mi se pare mie, sau nu sta cum ar trebui?

Nu imi dau seama, uite aici o poza mai mare: https://postimg.org/image/rjzx6jghj/
PS. Ti-am citit cu interes topicul, as vrea sa am timpul si dedicatia ta pentru masina... Chapeau!
« Last Edit: December 22, 2016, 13:09:20 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Muttley

  • 5131
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #71 on: December 22, 2016, 13:20:24 PM »
Mersi, mersi!  ;D
Timp nu am nici eu cat mi-as dori.

Tija amortizorului, cea lucioasa, in zona unde intra in corpul gros de jos ar trebui sa fie acoperita. Altfel se va uza garnitura de la nisip, sare, apa, samd.
Trebuie tras burduful albastru peste tija si fixat pe corp.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #72 on: December 22, 2016, 14:40:00 PM »
:) sper sa rezolvi si cu stopurile
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #73 on: December 28, 2016, 13:09:56 PM »
Cum ar zice fi-mea: hai afara la zapada...  ;D
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #74 on: January 03, 2017, 16:17:52 PM »
Am montat sonda lambda.
S-au "clear"-uit 2 erori din 3 (cele legate de O2 sensor / circuit).
A ramas o eroare ce apare intermitent, "Camshaft position sensor".
Am comandat senzorul de pozitie axa came.
Epopeea continua.

PS. Dupa schimbare sonda lambda mi se pare ca turatia la relanti a scazut (7-800 rpm in loc de 1000-1100rpm cum statea inainte).
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #75 on: January 03, 2017, 16:44:49 PM »
7-800 cand e rece sau cand e cald ?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #76 on: January 03, 2017, 16:53:17 PM »
Nu e nimic grav un senzor. Am avut si eu problema cu camshapt position sensor. Rugineste si asta e. Pana la urma trebuie sa citeasca la o frecventa mare. Obosesc si astea. Eu am gasit la malakay unul second si a functionat.

Muttley

  • 5131
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #77 on: January 03, 2017, 19:53:02 PM »
Gresesc tare, sau 207-le are 2 senzori pozitie ax cu came?
WRX SW 2002

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #78 on: January 03, 2017, 22:45:35 PM »
7-800 cand e rece sau cand e cald ?

Inainte: pornit rece - 1800rpm, scadea trepat pana la 1100-1000 (cald)
Acum: pornit rece - 1500rpm, scade treptat pana la 7-800rpm (cald)

Pornit: rece - grade cu minus /  cald - apa 85 grade.

Inca o chestie: cand e cald motorul, dupa frana motor - cand debraiez oscileaza cateva secunde pe la 5-600 dupa care urca la 7-8-900 si sta acolo.
Inainte (cand nu mergea senzorul oxigen) mergea mereu cu amestec bogat, poate de asta statea relanti mai sus si nu oscila?
« Last Edit: January 03, 2017, 22:58:26 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #79 on: January 03, 2017, 22:47:02 PM »
Gresesc tare, sau 207-le are 2 senzori pozitie ax cu came?

Din ce am cercetat eu (si e foarte posibil sa ma insel), pare ca ar fi doar unul care se "strica" frecvent (cel din fata).
Mai sunt doi senzori in spate, dar "just connection problems". Incercam... invatam... :)
« Last Edit: January 03, 2017, 22:50:47 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }