Azi am desfăcut și eu a doua oară pe stânga față ca să mai câștig niste timp până la o comanda de piese cuprinzătoare.
Îmi vibra stânga la frânări mai puternice și la viteza mare indiferent cât de tare franam. Am mai pilit plăcuțele până am fost mulțumit de cum intră în suport, doar că am descoperit și o culisa blocată, cea cu porcăria de cauciuc ce s-a umflat și aluneca de pe pin, făcând că acesta sa nu se mai miste. De data trecuta o văzusem ciupită dar inca mergea. Am scos cauciucul de pe pin cât să pot merge de urgență și culisa funcționează bine. Asta până comand măcar pe partea stângă, deși trebuie discuri, suporți, șuruburi, tăblițe de suport și pentru plăcuțe, culise... Lista lungă.
Periat și curățat iar tot cât am putut de bine dar mă uimește ce repede ruginesc la loc piesele. Le mai curățasem și data trecuta.
Spălarea mașinii o fac cu produse cu inhibitori de rugină si produse ce pot fi aplicate pe metale neprotejate. Daca foloseam soluții acide ca la spălătorii, mai ziceam că e mana mea ..
Pentru search:
Cuplu strângere șurub suport etrier frana Subaru Forester SH 80Nm
Cuplu strângere șurub etrier frana Subaru Forester SH 27Nm