Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Subaru club Romania

Impreza WRX 2004. Mici intrebari.

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #60 on: February 07, 2011, 14:20:52 PM »
Ideea este ca dupa ce am lasat masina acolo, si am luat-o imi tot trepideaza discurile pe spate, si mi-au confirmat cei de la service, ca nu preau au ce sa le faca. Sa le chinuie la strung sa le faca la loc, nu prea merita.
Si am aflat de ce imi faceau fite xenoanele, ba ca mergeau, ba ca nu, ba ca se ardeau. E kit-ul intreg vinovat, fiind nevoit sa-l schimb. :( Deh, proprietarii anteriori au pus o chinezarie de kit. Nu o sa-i inteleg niciodata pe cei care cumpara masini sport, destul de scumpe, si fac diverse carpeli. :(
O sa-i intreb daca se poate face vreo verificare la caseta de directie, sau daca este ceva. Daca nu este directia, oh boy, punte spate :(

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #61 on: February 07, 2011, 14:32:03 PM »
Geometria zici ca ai facut-o? Pe langa presiunea in pneuri, ai verificat daca rotile sunt echilibrate? Si mie imi trage putin stanga dar dupa ce am facut presiunea in roti s-a mai redus efectul. Urmeaza sa echilibrez rotile si sa fac geometria si sper ca efectul sa dispara de tot. Oricum de vina sunt si drumurile valurite.

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #62 on: February 07, 2011, 14:43:00 PM »
Deci, pe orice fel de drum, fie el drept fie el valurit, fie ca sunt eu singur in masina.[si avand in vedere ca am 100 de kilograme, ar fi trebuit sa traga stanga] tot trage dreapta :(

celalalt

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #63 on: February 07, 2011, 16:00:31 PM »
Pai atunci mai mananca.Ca sa compensezi ;D.In mod normal cei care fac geometria trebuie sa poata vedea daca e vreo problema cu puntea spate.Iar volanul e posobil sa nu il fi pus ei drept cand au facut geometria.Si mai exista o varianta.Nu au facut geometria bine.

Ca o patanie legata de geometrie,cand mergeam mai des cu d.a.c.i.a. papuc am rezolvat involuntar problema geometriei...am dat intr-o groapa  si s-a remediat problema.

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #64 on: February 07, 2011, 16:07:43 PM »
De 2 ori sa nu fi facut geometria bine? Si asta la auto-kino brasov? Nu prea cred. :(

celalalt

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #65 on: February 08, 2011, 14:11:24 PM »
EU AM FACUT-O IN BUCURESTI LA UNII PE TOPORASI.SI S-AU CHINUIT BAIETII CA AM FACUT-O LA IMPREZA CARE E DIN '94 SI NU A VAZUT IN VIATA EI GEOMETRIE.SI VEZI CA A IESIT FOARTE BINE.DIN CATE STIU,O CONSTATARE E CATEVA ZECI DE LEI.INCEARCA SI PE AICI

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #66 on: February 11, 2011, 18:33:20 PM »
Acuma cand parchez linistit masina, mi s-a aprins becul de la Engine. Ala mare si galben. Igh, si abia maine pot sa ma duc sa verific.

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #67 on: February 11, 2011, 18:36:49 PM »
Asa face cand merci prea incet :)))
Sper sa nu fie ceva grav

celalalt

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #68 on: February 11, 2011, 18:59:39 PM »
calm...calm..calm.Inseamna ca ai engine,daia s-a aprins becul.Ce te faceai daca nu aveai?
Sa ne ti la curent cu ce s-a intamplat si nu ai mai dt semn cu geometria
Succesuri multiple

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #69 on: February 11, 2011, 20:34:00 PM »
Ideea e ca nu e normal sa se aprinda sau sa ramana aprins, atunci cand esti cu motorul pornit sau in mers. Sunt calm. :)
O sa fiu usor ocupat sapt care urmeaza, dar o sa va tin la curent ;)

celalalt

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #70 on: February 11, 2011, 21:48:33 PM »
incearca faza cu pilotul automat.Am stins eu becul  la mine si parca merge un pic mai cursiv masina.Cand pornesti motorl,tine apasat sau tras pe cancel...dupa caz

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #71 on: February 11, 2011, 21:51:53 PM »
De ce ar avea un WRX pilot automat? :))
Nu am :)

celalalt

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #72 on: February 12, 2011, 00:13:30 AM »
Nu are?Naspa...

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #73 on: May 31, 2011, 15:26:35 PM »
cele de america au :)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #74 on: August 06, 2011, 11:55:20 AM »
Minor update:
Am incaltat masinuta cu Bridgestone Potenza si becul de la motor indica...o intrerupere pe la alternator. Sapt viitoare apuc sa ajung la service sa-l desfaca si sa vada ce ii in neregula.

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #75 on: August 12, 2011, 16:32:53 PM »
Minor update 2: Releul fu vinovat.
Si intrebare de baraj. WRX MY 2004 trebuia sa aibe diferential spate tip LSD au ba?

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #76 on: August 17, 2011, 14:32:23 PM »
wrx-ul nu are lsd pe spate
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #77 on: August 17, 2011, 15:17:34 PM »
Aham, oki. Nu de alta, dar cf seriei de sasiu pe diagramele cu diferentialul spate imi afisa la asamblare LSD, si erau 2 posibiltati:
Ori softul e incomplet, ori ceva e in neregula la masinuta mea :) Mai incerc cu alta versiune a softului astazi sa vad daca acolo era buba.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #78 on: August 17, 2011, 15:23:33 PM »
Poti sa te uiti pe diferential ca ai un cod acolo. Stiu ca vazusem pe un alt forum treaba asta. In functie de cod stii ce tip este.

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #79 on: August 22, 2011, 18:57:03 PM »
Ideea era sa stiu ce diferential a avut initial masina, daca a fost schimbat :) Asta era buba la mine
Intr-un final, vesti bune. Am scapat de distantierele si prezoanele prea lungi mostenite de la proprietarii anteriori.
Daca MihaiFlorescu a scapat de 1kg per roata cu jenti noi si piulite, eu cred ca am scos vreo 2-3  :))
Desi la mine nu se cheama usurare ci revenire la setarile initiale :D